Your Best Friend Is In A Car Accident And You Two Got Into A Fight An Hour Before. What Do You Do?

Assalamualaikum.. Scheduled entry untuk cabaran yang sudah masuk hari ke 21.. 9 hari lagilah.. Dedikasi betul aku menyiapkan cabaran ini.. Dan untuk hari yang ke-21 tajuknya sangatlah panjang lebar.. Untuk kesekian kalinya juga, entry aku adalah pendek.. Simple dan senang nak faham.. Weeeee.. =)



Best friendku accident dan sejam sebelumnya kami bergaduh, bertekak, tapi tak adalah sampai tarik-tarik rambut.. Apa aku perlu buat sekarang?



Tak kisahlah salah siapa, aku cuma mahu ucapkan, "I'm Sorry".. =)



Dan.. Panjatkan doa agar semuanya baik-baik saja.. Get well soon.. Please..



Berkawan biar beribu, berkasih biarlah satu.. Family, friends.. They are everything.. Appreciate their presence in our life.. Assalamualaikum. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?