Kekasih Tulis Namaku Di Dalam Diari Hatimu..

Assalamualaikum semua.. Salam 14 Ramadhan.. Eh.. Betul ke 14? Heee.. Tak sedar dek kerana kesibukan hidup semenjak dua menjak ini.. Akhirnya aku dah habis test!! Hoyeh!!



Syukur case yang aku dapat tadi tak adalah kompleks sangat.. Case batu karang dalam hempedu.. Nasib makcik India tadi bagi full cooperation.. Cayalah makcik.. 20 minit aku dah settlekan semuanya.. Dan secara logiknya juga aku dah boleh balik Melaka hari ini.. Ada cuti 5 hari beb.. Housemate aku kedua-duanya pulang pada hari Khamis.. Aku dengan tak logik telah buat keputusan untuk stay di Ipoh seorang diri mulai Khamis ini sampailah Ahad.. Entahlah.. Malas nak naik bas.. Minggu depan pun dah nak balik cuti raya.. Makanya, bersabar sajalah ya..



Buat anda-anda semua, sila temankan aku yang kesunyian di Ipoh ini ya.. Ehem ehem.. Agak-agak boleh ke bertandang ke rumah Cikgu Isza? Buka puasa rumah akak boleh ke? Ekeke.. Tak malunya aku.. =p


Mak aku pula dah siap pesan suruh beli stok barang memasak untuk 4 hari.. Senang, tak payah keluar-keluar rumah seorang diri.. Heee.. Esok lusalah aku beli.. Masih memikirkan apa yang nak dimasak cuti nanti..



Basically inilah coretan diari hidupku yang dah lama aku tak tulis dalam blog.. Saja poyo-poyo letak tajuk jiwang, yang aku nak guna cuma perkataan DIARI itu saja.. Muahaha.. Till then.. Selamat meneruskan puasa ya.. Assalamualaikum.. =)



FOOT NOTE: Ada sweet stalker sedang memerhati.. Hai.. Nak apa? =p

Ulasan

Azuan berkata…
aku pun tak balik..semua orang balik bercuti hujung minggu nie hohoo
Tanpa Nama berkata…
akak tggal sowg2?
x takut kew?
nak sy temankan?
ISZA berkata…
salam farhana,
sila-sila.. hari Jumaat ok x or Khamis ke?

contact akak kat chekguisza@gmail.com k?
Nur Suaidah Bachok berkata…
ngahahahaha!! tajuk je jiwang ;)
farhana berkata…
Hui..jaga diri bila sorang2 tu...
=)
rhapsody LiN berkata…
hehe.. taktik tuu... ;p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?