Something You Wish You Hadn't Done In Your Life

Assalamualaikum.. Jumpa lagi dalam cabaran 30 Days Of Truth.. Hari ke-22.. Aku cenderung untuk schedulekan entry sebab bimbang ada hari-hari yang sibuk atau buat-buat sibuk dan tak sempat mengarang.. Tajuk entry kali ini kedengaran seperti entry yang lepas..


Kalau nak diikutkan.. Memang banyak benda yang aku wish aku tak buat, tapi bila difikir-fikir, hidup ini bukanlah tentang sebuah penyesalan tapi tentang pengalaman.. Apa yang dah kita lalui tak perlu dah kita kesalkan sebab segalanya telah lepas, tapi sebaliknya anggaplah ia sebagai pengajaran dan pengalaman untuk kita jadi lebih matang dalam berfikir.. Betul tak? Kalau hari-hari duduk fikir menyesal itu ini, rambut pun boleh gugur.. =p


Okey.. Sampai sini saja.. Pagi Selasa ada test di hospital.. Harap dapat case yang senang-senang.. Heee.. Assalamualaikum.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?