Hari Kedua: Something You Love About Yourself

Assalamualaikum.. Dah masuk hari yang kedua untuk cabaran 30 Days Of Truth.. Semangat masih lagi berkobar-kobar untuk meneruskan cabaran.. 2 down.. 28 to go.. Heeee.. Untuk hari ini, mari kita lihat, something you love about yourself..





First of all.. Beginilah reaksi aku kepada tajuk cabaran hari kedua ini.. Comel tak gaya aku? Ekeke.. Semalam kita bicara soal something that you hate about yourself, hari ini tentang love love.. I like.. Nama pun Doktor Cinta Luar Biasa..





Untuk hari ini, just a simple few words.. I love myself and that is all that matters.. Heeee.. =)


1) Aku suka FarhanaDr..


2) Aku suka Cahaya Yang Riang Gembira..


3) Aku suka luaran dan dalaman gadis yang namanya Farhana..


4) Aku suka segala-galanya tentang FarhanaDr..


5) Plus.. Aku suka orang yang suka FarhanaDr.. Kenyit sikit mata.. Ngee.. ^_-





Walau macam mana pun aku, walau apa jua sekalipun aku, walau bagaimana sekalipun pandangan orang pada aku, aku tetap aku.. Aku tetap Farhana.. And I love myself as the way I am.. Again aku tekankan dalam entry ini.. Heee.. Pssssttt.. Cuba kenal aku.. Tak kenal maka tak cinta.. Ekeke.. =p


Assalamualaikum.. =)




FOOT NOTE: Dan.. Cubalah terima diriku apa adanya aku.. Kerana untuk kamu kamu kamu "cintakan" aku, aku tak rasa aku perlu ubah satu apa pun tentang diri aku.. =)

Ulasan

joegrimjow berkata…
entah bile boleh makan2 ni
hehe
Adziim berkata…
makan2 apa tu abe joe?
haha~
cm mkn nasi kenduri kahwin je.
zulkbo berkata…
salam..
suka anda jugak
boleh tak?hu hu..
la la la..
Tanpa Nama berkata…
alamak...
sy dh tertggal byk pos..
x tau ape2!
PCL berkata…
emmph..bagus jg ada Dr Cinta...semoga pasakit cinta kronik berkurangan...
nora berkata…
update hari ni x tulis lagi...
cabran..
sujairi berkata…
aku suka segala2nya tentang diriku.. hehehe...
Jard The Great berkata…
nnt ku bc.. ade meeting neh
cik aiLebiu berkata…
eh eh cabaran apa ni? huhu..macam menarik..
Tanpa Nama berkata…
keropok lekor johor

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?