Dah Seminggu!! Hoyeh!! Someone Who Has Made Your Life Worth Living For

Assalamualaikum.. Selamat tengahari semua.. Tak sangka dah seminggu cabaran 30 Days Of Truth berlalu.. Another 3 more weeks to go.. Sebenarnya kebanyakan entry untuk cabaran ini adalah scheduled entry, aku balun buat sebanyak yang boleh masa aku "bersenang lenang".. Tinggal set tarikh dan masa untuk dipost saja.. Effektif tak? Haha.. =p


Hari Ketujuh dengan tajuk entry Someone Who Has Made Your Life Worth Living For.. Err.. Bukan someone tapi SomeSix.. Boleh tak? Ekeke.. Tak payah cerita banyak-banyak.. Tiada yang lain buat hidup aku worth living for kecuali keluargaku.. Semua orang pun pasti macam tu.. Kan?



Abah dan emak.. =)



Angah dan Adik.. =)



Uda dan Abang.. =)



Last but not least.. Kalau tak sentuh bab rumah yang ada tangga bukanlah Cahaya Yang Riang Gembira.. Ya tak? Bak kata Cik Miera dalam entry cabaran hari kelima.. Heeee.. Siapa lagi kalau bukan bakal suami dan bakal anak-anak-anak-anak-anak.. Ngeee.. =p


Okey.. Cukup membebel.. Untuk hari ini, got one more entry to go.. Entry khas untuk Nyah a.k.a Alie.. Nantikan tepat 8 malam ya.. Heeee.. Take care semua.. Assalamualaikum.. =)



FOOT NOTE: Banyak entry schedule sebab tuan blog sangat sibuk dengan projek yang amat besar.. Yang perlukan konsentrasi 200%.. Apa dia? Jawapannya ada dalam entry malam ni.. Heehee.. =)

Ulasan

nora berkata…
kenapa buat nyah berdebar ni.suspen la sis..

ni entry nyah sendiri tak terbuat lagi.bila nak shedule sume entah.


sob3~


kul 8 ae..bereh boh.
Linglung berkata…
perghh mantap. lu mmg true blogger! :)
rhapsody LiN berkata…
hehe.. semangat.. lin pulak yg dh xde smangat

:p

sear, i suke dgr story bout ur family. sweet. :)
huhu..
tak sempat la nak buat hari2.
kesian tak?

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?