Perkaitan Nor Azita Osman, Johor Dan Famous Amos Juga Aku..

Assalamualaikum.. Selamat malam semua.. Nampaknya perancangan hujung minggu ini untuk berkumpul dengan blogger tak menjadi.. Entah bila aku punya masa terluang lagi.. Lepas raya ke? Hurrmmmm..





Eh.. Cerita pasal tajuk entry.. Dua tiga menjak jogging dalam blog, sana sini aku nampak orang duduk heboh sosesh-soseh pasal Nor Azita Osman.. Macam biasa, dalam Facebook pun pastinya dah wujud group khas untuk beliau.. Kisah Nor Azita Osman menghina negeri Johor, negeri kelahiranku sebab tidak ada biskut Famous Amos.. Aigoo~ Aku tiada hak untuk mengulas, cuma aku nak kata, dalam dunia maya, setiap yang kita kata dan luahkan kena tapis.. Jadinya, hati-hati ya.. =)



Dek kerana Nor Azita Osman inilah aku ke 7 Eleven tadi mencari biskut Famous Amos.. Aku pun tak pasti, pernah ke tak makan.. Rasa macam tak pernah.. Jadinya, aku apa lagi.. Mahu try test rasa.. Nyum nyum.. Not bad juga.. Ala-ala biskut omputeh.. Eh.. Ke memang biskut omputeh.. Hoho.. Rasa-rasa kalau beli sepuluh kilo Famous Amos hidang masa raya, laku tak? Ekeke.. Belum puasa dah fikir raya.. Dush dush.. =p


Okey.. Mahu sambung makan Famous Amos.. Kalau nak, silalah ke kedai berdekatan dan beli ya.. Heeee.. Tata.. Assalamualaikum..


Ulasan

ekekekee...biskut ni mengingatkan ku kepada abgNgah kamu...

*kalo letak masa raya..saya mau jadi antara yg menghabiskan nya...boleh cikHana?
Ibu Ammar berkata…
errr. akupun tak pernah makan lagi famous amos nih. nak gak try, kedai dia ada je depan kedai yg aku kerja. wakaakaa!
Liza berkata…
famous amos!!! kalau jalan nak ke lrt klcc mmg tak tahan bila lalu depan kedai nie
farhana berkata…
Biskut dia ala2 chips more tp much better than that la..bau pon 500 m boleh hidu =P
kalo hidang masa raya sure rumah kamu sy nak ziarah wpun kat melaka haha
nora berkata…
biskut upernya benda ni...
ingat ke kedai apa..

oh jakunnya!!!
PuanPepel berkata…
biskut dari exboipren dulu.. suke bagi biskut n coklat sedap2 smpi sy membulat...

tp klu g central...mmg tidak menahan baunye....tergugat daku..haruslah beli kan..
ISZA berkata…
akak pun nak cari juga..
tak pasal2 tauke biskut yang kaya..
Tanpa Nama berkata…
ala..
jgn amik port sgt pompuan tue!
hans berkata…
owh
pompuan tu salah
yg wat group benci dia tu pun salah
kesilapan mereka nih sebab terlalu ikutkan hati

P/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!
zulkbo berkata…
salam..
ha ha..makan sorang je
kemutttt...he he
Azuan berkata…
sedap makan..rsanya yg nie boleh pos je ekeke...
Nur Hawa Mohd Zin berkata…
nak ikut berkumpul...blh?
Jard The Great berkata…
he he.. nk carik gak la
fara berkata…
hahaha.. memangla boleh.. tapi harga dia mahal gila kan...

i rasa 100 gram da 8 ringgit rasanya..

harga dia memang superb,..
sesuperb rasanya la..

kalo anda buat untuk hidangan raya,..
confirm sekejap erk habis..=p
Linglung berkata…
so apa komen lu pasal beliau dan statement beliau??

beskot femes emes mahal gile dowh, kalau lu hidang time raya, gua bawak plastik dtg tapau!

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?