A Book You’ve Read That Changed Your Views On Something

Assalamualaikum.. Selamat petang.. Hari ke-17 untuk 30 Days Of Truth.. Maklumlah, dah terlewat satu hari, jadinya hari ini, 2 entry untuk cabaran kita ya..


Kali ini cabaran tanya pasal buku.. Aku garu-garu kepala nak menjawab cabaran ini.. Aigoo~~~




Ehem ehem.. *sipu-sipu malu* Drama Korea memang banyak aku layan.. Sampai tahap demam pasang surutlah.. Maksudnya kejap demam kejap okey.. Biasalah, budak perempuan yang sedang membesar memang begini kalau menonton drama Korea.. Ekeke.. =p


Tapi tapi.. Bila ditanya soal buku.. Ini memang tabiat aku yang paling buruk.. Aku suka membaca.. Tapi aku tak pernah baca buku sampai habis.. Novel aku beli berlambak-lambak tapi semua separuh jalan.. Buku-buku pelajaran apatah lagi kan.. Hoho.. Jadi aku tak ada buku yang beri kesan mendalam pada aku dan mengubah persepsi aku.. Haish.. Jangan tiru aksi akak Farhana ya adik-adik.. Membaca itu jambatan ilmu.. Jadi, membacalah.. Heee.. =)


Assalamualaikum.. =)

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
rugilah kalau camtu...sama macam tak membaca
mukasurat17 berkata…
belilah chicken soup for a soul...best...










pastu bg aku.
HAHAHA
Liza berkata…
takde dik, novel slalu jadik movie, tggu jer movie dia kluar...

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?