Ini Terapi Untuk Aku Mudah Tidur

Assalamualaikum..



Aigoo.. Entahlah.. Kenapalah dengan aku sekarang.. Rasa macam nak baling handphone jauh-jauh.. Tak pun masuk dalam toilet dan flush.. Huh.. Dah seminggu begini.. Tak jangka begini susah nak menguruskan dalaman diri.. Hanya memohon kepadaNya agar dilapangkan dada.. Puasa pun beberapa hari saja lagi.. Moga Ramadhan yang tiba ini mampu jadi penawar..



Dah seminggu susah lelapkan mata.. Sampaikan kacau orang tidur malam hari.. Tak baik betul aku kacau orang.. Nasib orang tak marah.. Huhu.. Aku kalau dilanda masalah, sebelum tidur pasti tekup muka dengan bantal dan menangis.. Haha.. Sambil nangis sambil muhasabah diri.. Dah penat, sambung melayan susu kambing panas yang dicampurkan dengan susu coklat pula.. Hah.. Lega.. Selesai minum susu, mata pun senang nak didodoi.. Tapi tak adalah hari-hari menangis.. Bankrap kilang air mata aku.. =p


Itu namanya terapi untuk tidur.. Untuk aku saja.. Lain orang lain caranya.. Insomnia memang bukan sesuatu yang menarik ya.. Huhu.. Okey.. Selamat malam semua.. Semoga mimpi yang indah-indah malam nanti.. Sleep tight.. Assalamualaikum.. =)




FOOT NOTE: Farhana.. Uljima!! Uljima!!

Ulasan

fndrocka berkata…
Menangis sebab ngantuk ke sebab sedih?petg2 bersukn lah..mlm terus tido..entah2 dpt pitam terus
Liza berkata…
k liza tak sempat terapi dik, dapat bantal jer trus pengsan!
PuanPepel berkata…
selalu gk xleh tido...huuu
black_mel berkata…
smpai skrng ttp ssh nak tido..minum apa2 pun x bole..dari susu smpai air coke ttp xleh tido...huuhhu...
Azuan berkata…
masa tidur ikut diri sendiri..makne takde imsonia la aku nie..hihii.

kalu takleh tidur malam, ptg kena rajen mengaktifkan diri..huhuu
Adziim berkata…
Xleh tido apa susah...pergi study khatam segala buku medic. Hehe~

Xpun buku2 cinta ke apa ke.
ISZA berkata…
oh susu kambing..
nak tanya doc.. orang ngandung boleh minum tak susu kambing?
maklumlah.. orang kata panas..

selain tu.. kira jumlah kambing sebelum tidur pun terapi juga.. ngee..

semoga segala masalah dapat di atasi..
zulkbo berkata…
salam..
alahaiii..
belum reda lagi ke?
tak boleh den nak nolong..he he
rhapsody LiN berkata…
syg, xmo nanges selalu sgt okey.

;)
Nizam Gtz berkata…
Bagus gak ley tido dgn senang an... tapi zamspotte memang susah nak tido... lebey2 lagi bila manyak keje lum setel

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?