9 Ogo 2010

Assalamualaikum..



Aigoo.. Entahlah.. Kenapalah dengan aku sekarang.. Rasa macam nak baling handphone jauh-jauh.. Tak pun masuk dalam toilet dan flush.. Huh.. Dah seminggu begini.. Tak jangka begini susah nak menguruskan dalaman diri.. Hanya memohon kepadaNya agar dilapangkan dada.. Puasa pun beberapa hari saja lagi.. Moga Ramadhan yang tiba ini mampu jadi penawar..



Dah seminggu susah lelapkan mata.. Sampaikan kacau orang tidur malam hari.. Tak baik betul aku kacau orang.. Nasib orang tak marah.. Huhu.. Aku kalau dilanda masalah, sebelum tidur pasti tekup muka dengan bantal dan menangis.. Haha.. Sambil nangis sambil muhasabah diri.. Dah penat, sambung melayan susu kambing panas yang dicampurkan dengan susu coklat pula.. Hah.. Lega.. Selesai minum susu, mata pun senang nak didodoi.. Tapi tak adalah hari-hari menangis.. Bankrap kilang air mata aku.. =p


Itu namanya terapi untuk tidur.. Untuk aku saja.. Lain orang lain caranya.. Insomnia memang bukan sesuatu yang menarik ya.. Huhu.. Okey.. Selamat malam semua.. Semoga mimpi yang indah-indah malam nanti.. Sleep tight.. Assalamualaikum.. =)




FOOT NOTE: Farhana.. Uljima!! Uljima!!

10 Comments Here

Menangis sebab ngantuk ke sebab sedih?petg2 bersukn lah..mlm terus tido..entah2 dpt pitam terus

REPLY

k liza tak sempat terapi dik, dapat bantal jer trus pengsan!

REPLY

selalu gk xleh tido...huuu

REPLY

smpai skrng ttp ssh nak tido..minum apa2 pun x bole..dari susu smpai air coke ttp xleh tido...huuhhu...

REPLY

masa tidur ikut diri sendiri..makne takde imsonia la aku nie..hihii.

kalu takleh tidur malam, ptg kena rajen mengaktifkan diri..huhuu

REPLY

Xleh tido apa susah...pergi study khatam segala buku medic. Hehe~

Xpun buku2 cinta ke apa ke.

REPLY

oh susu kambing..
nak tanya doc.. orang ngandung boleh minum tak susu kambing?
maklumlah.. orang kata panas..

selain tu.. kira jumlah kambing sebelum tidur pun terapi juga.. ngee..

semoga segala masalah dapat di atasi..

REPLY

salam..
alahaiii..
belum reda lagi ke?
tak boleh den nak nolong..he he

REPLY

syg, xmo nanges selalu sgt okey.

;)

REPLY

Bagus gak ley tido dgn senang an... tapi zamspotte memang susah nak tido... lebey2 lagi bila manyak keje lum setel

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes