Someone Who Make Your Life Like Hell Or Treated You Like Shit

Assalamualaikum.. Petang Isnin dah.. Lambat pula settlekan cabaran hari ini.. Baru balik dari hospital.. Kaki macam nak tercabut naik turun tangga.. Haha.. =p


Dah hari kelapan dengan tajuk Someone Who Make Your Life Like Hell Or Treated You Like S**t.. Kejap fikir..


Err..


Err..


Err..


Tak pernah rasa hidup macam hell, heaven sentiasa walau dilanda masalah.. Weeee.. Entahlah.. Even orang buat palat, aku tak pernah nak ambil port, marah sekejap-sekejap lepas tu lupa dah.. Tak kisahlan orang nak treated kita macam mana, asalkan jangan kita yang treat orang macam shit.. Okey anak-anak semua? Heeee..


Lagipun, aku ada family, ada sahabat-sahabat, ada rakan blogger yang boleh meneutralkan bad vibes yang aku terima.. Plus ada penyebab senyuman dalam rahsia juga.. Heee.. Okey.. Nak rehat kejap jekkkkkk.. Tata.. Assalamualaikum.. =)




FOOT NOTE: Bau pun boleh jadi lagu.. Adehhhh!!! (_ _!)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.