Berapa Banyak Blog Kamu Mahu Buat?

Assalamualaikum semua.. Selamat tengahari? Macam mana hari anda? Masih bertenaga atau sudah lembik.. Bertahan.. Baru setengah hari.. Heee.. =)


Ooppss.. Tajuk itu persoalan untuk diri sendiri sebenarnya.. Kenapa aku tanya soalan untuk diri sendiri? Heee.. Kejap kejap.. Chup.. Cerita sejarah berblog dulu..


Cahaya Yang Riang Gembira "tercipta" pada bulan Februari 2009.. Dah setahun lebih.. Tak lama selepas itu, awal tahun 2010 sebuah lagi blog lahir dan diberi nama World Of You And Me.. Blog yang pada mulanya hanya jadi tempat bubuh link sekarang dah berupdate dengan berita-berita kadang-kadang info-info dari email dan sebagainya.. Bak kata orang macam-macam ada.. Tapi tak adalah selalu berupdate.. View paling banyak untuk blog tersebut pun dalam 150+.. Baru-baru ini tergerak pula nak buat PhotoBlog.. Sebab gian duduk berseni-seni dan bergambar-gambar.. Ekeke.. Blog tersebut dengan nama Lensa Cinta 3.2 MegaPixel lagi jarang berupdate.. Cinta tetap ada di mana-mana.. Heee.. Kalau ada berjalan ke mana-mana barulah berupdate blog tersebut.. =)




Dan sekarang aku telah teraddicted dengan satu lagi cabang seni.. Iaitu MEMASAK.. Heee.. Tambah lagi lepas aku tengok blog Cik Doktor Rai yang basically tentang makanan dan memasak.. Segala macam resepi ada.. Impress impress.. Plus, pakwe dia sangat sweet dan err.. Macho? Hep hep.. Pakwe orang okey Farhana.. Semenjak dari 1st year sampailah sekarang final year, aku masak on dan off.. Final year sekaranglah baru aku terexcited dan tergedik nak rajinkan diri memasak hari-hari.. *seru dah sampai kot.. seru apa? lalala*


Emmm.. Nak buat blog makanan dan masakan dan resepi dan makan.. Macam Cik Doktor Rai.. Boleh tak? *deep thinking mode* Mampukah nak handle 4 blog.. Isk3.. =p



Bila tengok Cik Rai, aku rasa manis dan comel juga Doktor pandai memasak.. Jadi mulai dari sekarang, aku berikrar nak jadi doktor yang manis dan comel yang pandai memasak.. Berkenan tak dengan statementku? Ekeke.. =p


Till here.. Tata.. Assalamualaikum.. =)

Ulasan

Nur Hawa Mohd Zin berkata…
awe buat masa ni..baru satu,,,ada perancangan nak buat ke2 tapi lepas impian tercapai...hehehe..rai satu sek ngan awe dulu
Azuan berkata…
nie dah blogger dah nie..smpai 4 tue hoho
Amieynna Amin berkata…
wah hendak masuk blog ke 4..
sila lah berkarya..
tp hatiku tetap pada cahaya yg riang gembira ni..
wah... hehe
PuanPepel berkata…
hah..buat2...nnti ai datang coba2 resepi baru..hik2..
Hime berkata…
wah..semangatnya.buatla blog masakan tu..nnt saya boleh blaja juga :)
Jard The Great berkata…
aku ade 5 blog.. 2 terbuka kepada umum, 3 private iaitu - 1 koleksi chat YM dgn para skandal *hehe, 1 blog gosip dgn beberapa blogger wanita lain, 1 blog tak aktif
www.dunialandax.com berkata…
wah!!hebat ni~~tahap blogger gaban!!hehe
Unknown berkata…
wahhh.. hebat kalo boleh hndle 4 blog.. aku nk hndle 1 blog ni pun dh tercngap2...
Salam...nk tnya, klu wat 4 blog, cm na ngan BE? dpt bnyk ke?
PCL berkata…
satu blog pon pakcik dah tersedak ...hehe takpe org muda..buatla selagi mampu menyumbang kpd kebaikkan.
mukasurat17 berkata…
byk nye blogggg anda.... hehe
black_mel berkata…
bila nak naik taraf jadi dot com?hehe..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?