Betapa Seksanya | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Betapa Seksanya

7 comments
Kotak komen kata "I'm Back!! Yippie!!" Haha.. Maaf di atas "kehilangan" kotak komen semalam sehinggakan menimbulkan kemerajukan Bro Framestone.. Maaf bro.. Tapi kini dia dah kembali.. Terima kasih juga pada yang concern sehingga sanggup terjah ke Formspringku dan Facebook untuk bergosip liar dan mencari tahu siapa insan buat aku tersenyum itu.. Boneka Tak Sakit dan Jard, gosip anda membuatkan aku tersenyum juga.. Terima kasih..



Entry yang lepas tidak disediakan ruangan komen kerana aku tak rasa ada keperluannya.. Cukup sekadar untuk tatapan dan bacaan saja.. Haha.. Well at least aku dapat jugalah larikan diri daripada menerima dan membaca komen dari insan buat aku tersenyum itu.. Pheww!! Selamat!! *penakut ke aku ni? Haha..* Yang penting, dia dah baca dan ucapan terima kasih kerana buat aku tersenyum sampai padanya.. Walaupun mungkin dia tak tahu siapa dirinya di mata aku.. Weeeeeee..


Apa perasaan anda bila tiba-tiba ingin komen tapi kotak komen tiada? Ada yang mungkin marah, ada pula kata tidak mengapa sebab hak tuan blog, ada pula yang hanya senyum saja.. Heehee.. Tapi bagi aku sendiri.. Tiada kotak komen macam terseksa sedikitlah.. Sedikit jek pun.. Hik hik.. Penjenayah merah jambu macam mana ya? Entrynya semua tiada ruangan komen.. Kenapa ya Cik Aina ku sayang? *banyak kali dah orang tanya dia soalan ini..* Huhu..


Okey dear.. That's all for now.. Terima kasih sudi dengar kata-hati aku semalam.. Heehee... Terima kasih juga untuk dia.. Take care semua.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: Teruskan tersenyum.. =)


P/S: Jard.. Ku mahu pos DVD cerita yang kamu mahu itu, makanya ku ingin meminta alamat surat-menyurat.. Kalau send pada email, nanti kamu kene download lagi.. Lama ouh.. Ku gunakan cara mudah saja.. Heehee..

dr.hana87@gmail.com

7 Comments Here:

GhOsToNe berkata...

hukhukl...
siapakah dia???
sykah?

Jard The Great berkata...

nanti ku send adiah mu.. dptla alamat ku.. eheehhee.. no worries.. ku pon blom antar lagi neh

joegrimjow berkata...

ape korang berdua discuss ni?
huuhuu

Tanpa Nama berkata...

org zaman skrang mana layan cd2 nie semua tgk terus dari internet banyak sumber2 dlm internet nie!!! apa joe cd2!!

BTS

tunbegia berkata...

sungguh rasa menyamfahh kanns, ;-P

salamm,

Adziim berkata...

patutlah refresh bnyk2 kali pn tk jumpa ruang komen.
ahaha~

Adziim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.