31 Januari 2010 | " Cahaya Yang Riang Gembira "


31 Januari 2010

Tepat pukul 12 tengah malam.. Hari Ahad, tarikhnya 31 Januari 2010.. Bertambah lagi satu tahun..



Selamat hari lahir yang ke-23 Nur Farhana sayang.. Semoga dengan meningkatnya usia kamu, kamu menjadi semakin matang pemikiran dan perbuatan kamu.. Ucapan dariku, semo
ga yang terbaik untuk kamu dalam kehidupanmu.. Sihat selalu, gembira seperti selalu, seperti Cahaya Yang Riang Gembira.. Semoga bahagia dan berjaya hidup dunia dan akhirat.. Sayang kamu.. Heehee..



Erk.. Boleh kan bagi ucapan dan wish untuk diri sendiri? Heehee.. Buat yang wish aku sejak dari hari Jumaat, terima kasih banyak-banyak semua.. Paling awal sekali, AG a.k.a Avid Gunner a.k.a akudokkampunggak.. Kah kah kah.. Thanx dude.. Ko memang giler advance.. Hehe..



Buat readers, thanx a lot sebab banyak sokong ini blog, rajin datang jenguk Cahaya Yang Riang Gembira dan amat sayangkan tuan blog.. Err.. Sayang ke? Hehehe.. Apa pun, thanx again.. Assalamualaikum..



Ini ada sedikit gambar sempena kenduri doa selamat merangkap sekali kenduri sambut birthday aku dan adikku juga sepupu-sepupuku.. 4 orang kesemuanya..Tahun ini aku request mak aku buatkan pulut kuning.. Dah besar, aku tak mahu makan kek dah.. Heehee..



Disebabkan ada 2 orang kanak-kanak, kek pun disediakanlah juga.. Heehee.. Aku.. Makan gak. Tapi sikit.. Huhu.. Jamah orang kata.. Okey.. 3 saja gambar.. Cukup kan? Heehee..





FOOT NOTE: Semoga 31 Januari tahun ini buat aku gembira..
Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.