Tak Tahu Nak Dedikasikan Pada Siapa

Semenjak kelmarin ada sesuatu yang aku nak tujukan.. Teringin sungguh aku nak dedikasikan lagu ini.. Masalahnya pada siapa? Untuk siapa? Sampai saja pada soalan itu aku buntu, tak mampu berfikir dan buat keputusan.. Jom layan lagunya..






Tak mengapalah, aku tujukan buat semua yang membaca.. Lagu tadi untuk kamu-kamu semua.. Just for you.. Best tak? Heehee..



Pernah tak sepanjang perjalanan hidup korang, korang tiba di satu junction yang punya banyak simpang dan korang tak mampu, buntu untuk membuat keputusan? Pasti semua pernah.. Sebab jalan kehidupan tak selalunya lurus dan indah.. Apabila sampai di situasi seperti ini, kita sebolehnya ingin mencuba segala pilihan yang ada.. Untuk peroleh pengalaman yang dapat membantu mendewasakan kita.. Tapi tak semua perkara boleh kita lakukan begitu.. Ada yang menuntut kita untuk mengorbankan yang lain dan memilih hanya satu saja.. Pengorbanan dan memilih itulah yang sukar dilakukan sebenarnya.. Namun akan jadi mudah jika kita minta petunjuk dariNya.. Betul tak?



Aku dah buat keputusan nak dedikasikan lagu ini exclusively untuk siapa.. Heehee.. Korang semua macam mana? Dah buat keputusan untuk memilih? Tak kisah pilihan itu tepat atau tidak, yang penting pilihan itu buat kamu bahagia dan kamu takkan menyesalinya.. That is what matter.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: Mode ~ Can't Smile Without You (Barry Manilow), aku nak senyum selalu..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.