Malam Malam Begini Bicara Soal Cinta Mungkin Menarik..

I gotta feeling.. That tonight.. Gonna be.. A.. A.. Terrible night.. Argghhh!!! Maaf Black Eyed Peas sebab aku dah tukar lirik lagu korang yang meletop ni.. Hehehe.. Hormonal imbalance I guess.. Hahahaha.. Aku tak suka bila cuti makin nak habis.. Uwaaaa..


Okey, lets just forget about me.. Luahan hati yang ku dengar dari seorang adik perempuan dua tiga menjak ini tentang perhubungannya buat aku tertanya-tanya.. Kisah percintaan adik ini boleh dikatakan aku follow dari awal sampai sekarang, aku kenal dia dan juga pasangannya tapi mungkin tak rapat sangat.. Mereka ini mahu kata bercinta, entahlah.. Mahu kata tak bercinta pun tak boleh.. Selama ini dia mencari kata kepastian dari teman lelakinya itu.. Tentang perhubungan mereka.. Segalanya.. Status.. Sejauh mana keseriusan perhubungan itu.. Hmmmm.. Kawan-kawan aku pernah kata pada aku, bercinta buat susah saja, tambah pening kepala.. Ada pula yang kata seronok.. Personally, I guess I'm not an expert on this field, so I don't think I can advice people about these kind of thingy.. Kalau mungkin pun ada kata-kata terkeluar dari mulutku ini, harap-harap bernas dan bergunalah ya.. Hahaha..



Apa pandangan sidang dewan sekalian tentang ini? Sebab aku juga tertanya-tanya sebenarnya.. Hehehe.. Pentingkah KEPASTIAN dalam sesuatu perhubungan? Hmmmm.. Serious pula malam ini.. Haha.. Till here, take care semua, selamat bekerja ya esok.. Assalamualaikum..





FOOT NOTE: Bercinta lepas kahwin sajalah.. Heehee..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.