Lelaki Dan Perasaan.. Sukarkah Ditebak?

Entry ini penuh dengan gambar-gambar yang dipinjam daripada Daddy Google.. Gambar pasangan.. Lelaki dan perempuan.. Ini bertujuan untuk membantu anda menyerap mood jiwang, romantik, mesra dan perasaan seangkatan yang dengannya dengan lebih mudah.. Heehee.. Enjoy.. Chup.. Aku bagi lagu mahu? Sila habis loading lalu play dan layan entry.. Masyuk habis.. Wakakaka..





Kredit kepada penulis ruangan Nurani Lelaki di sisipan MEGA, UTUSAN MALAYSIA.. Berkenan dengan topik ini lalu aku petik dan coretkan di sini.. BILA LELAKI JATUH CINTA.. Ramai mungkin dah tahu tanda-tanda perempuan angau dilamun cinta.. Lelaki pula bagaimana? Lelaki bukankah dilihat sebagai macho, tough, kental saja, suka simpan dalam, kalau jatuh cinta pun dia kata tidak, jadinya macam mana nak tahu seorang lelaki itu telah jatuh cinta? Penulis ruangan ini memberi 7 tanda.. Jom kita lihat sejauh mana kebenarannya dan apa kata anda lelaki yang pernah jatuh cinta, sedang jatuh cinta ataupun mahu jatuh cinta.. Heehee..




1) BAIK DAN SOPAN

Seberapa berani dan hebat lelaki, apabila jatuh cinta akan bertukar tingkah lakunya, at least depan insan yang dicintainya.. Contohnya, dia akan malu-malu meow. Kebanyakannya sikap positif (kadang-kadang dibuat-buat, nak manja-manja) untuk menarik perhatian insan tercinta.. Bukan hipokrit okey.. Pada aku sweet.. Hahaha..



2) MAKAN TAK KENYANG TIDUR TAK LENA

Orang jatuh cinta, hati selalu berdebar-debar macam jantung nak terkeluar.. Rindu.. Bila lapar dan mengantuk pun tak terasa.. Hahahaha.. Yang ini aku seriously tak percaya.. Wakakaka.. Lelaki setahu aku suka makan.. Ngee..



3) BERBUAL TAK HENTI

Ada saja perkara yang ingin dibualkan.. Walaupun topik sama tak pernah rasa bosan.. Semua benda akan jadi perkara yang meriangkan.. Erk.. Macam perasaan kalau bersama Cahaya Yang Riang Gembira ke? Wawawa..



4) MAHU SELALU BERTEMU

Sehari tak jumpa rasa macam setahun.. Ikut hati nak kahwin terus sebab setiap saat boleh together-gether.. Hehehe.. Kalau dah rasa begini, aku rasa elok kahwin saja kot. Kan kan kan? Ahaks..



5) SERING MENGELAMUN

Lumrah orang bercinta.. Tengok TV, baca paper, tapi fikiran melayang ke lain.. Sampai TV Trasnmission End pun, paper baca terbalik pun tak sedar.. Wawawa.. Dahsyat juga lelaki kalau jatuh cinta ya.. Hik hik..



6) RAJIN DAN PEMURAH

Kalau dulu malas bangun pagi, sekarang berubah 100%.. Dulu tangkai jering sekarang pemurah gilerrr.. Tapi untuk kekasih saja.. Orang lain no way.. Hahaha.. Point yang ini aku ragu-ragu sikit.. Ngee..



7) PENAMPILAN RAPI

Perubahan ini boleh dilihat dengan jelas.. Bukan saja pakaian terurus, tapi bibir asyik tersenyum saja.. Orang kata, gila apa senyum sorang-sorang.. Hahahaha..



Tanda-tanda ini selalu dilihat aku rasa.. Ada tak tanda-tanda lain yang pelik-pelik yang boleh dijadikan fakta untuk lelaki yang sedang jatuh cinta? Contoh macam pergi kerja lupa pakai seluar ke, sangkut telefon di leher 24 jam ke, kasut sebelah lain ke, lupa hisap rokok ke.. Wakakaka.. Dahsyat memang dahsyat.. Okeylah.. Harap terhibur dengan entry yang diiringi lagu ini.. Assalamualaikum semua..



Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.