Press Conference Hangat Untuk Melolidi Tentang Luahan Hati

Ehem ehem.. Dek kerana kontroversi yang tak sengaja aku timbulkan dalam entry lepas, sehingga menyebabkan aku diterjah oleh krew Melolidi.. Aku mohon maaf andai ada kekeliruan atau terjadi sebarang kecemburuan.. Hahahaha.. Maaf maaf maaf.. 3 kali.. Boleh terima? Ngee..


Ini adalah cebisan ayat yang telah menimbulkan kontroversi di hati oranglidi.. Wa suspek sama lu sebab lu berani terjah wa, seorang celebriti yang tak popular.. Hahaha.. Persoalan lu.. Lu kata wa ada sesuatu.. Sesuatu itu apa? Hehehehe.. Okey okey.. Sila dengarkan baik-baik pengakuan wa.. Record kalau perlu.. Guna videocam lebih baik.. Hahaha..





Tentang ayat nota kaki itu, aku mengaku, aku telah jatuh sayang pada dia.. Aku cemburu bila dia dengan yang lain.. Tapi apa aku mampu lakukan, hanya melihat dia bahagia dengan yang lain.. Sebab aku tak mampu miliki dia.. Cukuplah dengan teka-teki yang mendera jiwa anda semua.. Mari aku perkenalkan dia kepada anda..


Meet my "DIA".. Nokia 5800 Express Music.. Hohoho.. Aku dah sayang sangat pada dia.. Serious.. Tapi wang tak pernah cukup-cukup lagi.. Nokia N81 aku dah hampir menemui ajal.. Nak tak nak aku kena cari pengganti baru.. Disebabkan budget yang ciput, aku kuburkan hasrat memiliki dia.. Aku hanya mampu tengok dia bahagia di tangan insan-insan lain.. Uwaaaa.. Okey okey.. Cool.. Temuramah masih lagi berlangsung.. Ngee..





Oranglidi.. Lu puas hati tak dengan jawapan wa? Hehehe.. Gula merah gula-gula, lu jangan marah sebab wa suka-suka.. Haha.. Jangan marah wa okey.. Sebab wa tak statekan pun, dia tu orang atau tidak.. Wa hanya cakap DIA.. Ngee.. Banyakkan bersabar ya semua.. Hoho.. Selamat berhujung minggu.. Assalamualaikum..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?