From Eazy To Farhana.. Ada Apa Dengan 50?

Assalamualaikum.. Selamat hujung minggu.. Dalam tengah bersantai membelek buku-buku aku tergerak untuk membuat entry ini atas sebab ramai yang sudah congratz aku atas misi yang telah aku berjaya selesaikan.. And not forgotten exclusive award that I received a few days ago.. Entry 2 dalam 1.. Heehee..


Here it goes frenz.. Award ni aku dapat dari seorang rakan blogger, Eazy Izzuddin, a very cute and jambu little boy.. Haha.. Dia suruh buat entry ala-ala Grammy Award.. Eazy.. Award tu pun dah ala-ala grammy dah.. Meletopz.. Heehee.. Thanx a lot buddy.. Nice knowing you.. =) Pada siapa yag nak kenal dia.. Jom usha..


http://eazy-izzuddin.blogspot.com






And not forgotten, Eazy suruh listkan 5 reasons sebab apa aku telah jatuh cinta.. Ooppss.. Jatuh cinta pada "This Is The Life Of Eazy-Izzuddin"..


1) Sebab utama mestilah sebab tuan blognye cute dan jambu.. Boleh ke reason ni.. Haha..


2) Yang kedua sebab dia ni kira otai dalam dunia blogging ni nak dibandingkan dengan aku, so aku sedikit sebanyak belajar gak dari blog dia how to make a good blog.. Nampak tak banner yang aku buat tu? Aku buat tu sebab aku jealous gak tengok dia ada banner.. Aku nak jugak satu.. At last aku berjaya gak buat.. Walaupun takde flash2.. Hik hik hik.. =p


3) Then sebab dia ini suka membuat onar di atas jalan raya.. Macam aku jugak.. Wah wah wah.. Ada geng wo.. =p


4) Lepas itu, sebab Eazy owns a Swift.. Kalau korang ingat lagi tag yang aku jawab dulu, Swift adalah kereta idamanku.. So bila aku rasa mengidam je aku tak payah pegi showroom Swift, aku bukak je page Eazy.. Haha.. Nanti-nanti nak mintak Eazy bawa jalan-jalan naik Swift laa.. Kalau tak boleh, bonet pun jadilah Eazy.. Haha.. Boleh tak Eazy??? Huhu.. Gitulah kan asyik buli adik-adik je..


5) Sebab yang last, cinta yang ikhlas adalah cinta tanpa sebab.. Loving without reasons.. I just love the blog because it's Eazy's.. =)







Next entry.. Siapa yang follow aku di awal penulisan blog aku, aku ada buat entry tentang Mission Possible? Mission Impossible? Siapa yang ingin tahu sebab belum tahu, boleh klik SINI.. Aku ada buat misi untuk cari 50 BEST BUDDIES, aku tidak mahu gelar sebagai followers.. Dalam tempoh sebulan dari 15 April sampai 15 Mei.. Alhamdulillah, belum pun sampai sebulan, aku telah mengenali 60 BEST BUDDIES.. Hoping that our friendship will never ends.. Sayang kalian semua.. Thanx sebab sudi support aku insan yang baru berjinak dalam dunia blogging ini..







Baiklah, till then.. Ooppss.. Siapa di atas? Haha.. Ini peminat terbaru aku.. Ehhh.. Salah.. Aku minat.. Haha.. Dude Harlino.. Aku tergerak nak letak gambar dia sebab rupanya ada juga kawan blogger aku yang minat pada Dude Harlino, Cik Yana dan aku punya taste yang sama.. Kenal tak siapa dia? Taufan dalam Anakku Bukan Anakku.. Doktor Rado dalam Intan.. Aqso dalam Aqso dan Madina.. Heehee.. Okey.. Sampai sini sahaja bebelan aku.. Nak sambung baca buku.. Take care semua.. =)








Ulasan

Blog Eazy Izzuddin berkata…
whoa....
bgs sebab2 nya....
oooo...
ptt la header 2 cam same jek...
=P
xD
hehe
thanks karena tempek!
xD
Eazy.. Bguskan sbbnye.. 3 ari 3 mlm tu cari reasons.. Pertapaan yg lama tu.. Hak hak hak.. Header cam same? Tetttt.. Heehee.. =p

Sama-sama eazy.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?