Dek Kerana Akim.. Aku Juga Telah Larut...

Assalamualaikum.. Pasti kalian sudah tidur di jam-jam begini.. Aku sahaja masih bersengkang mata menonton konsert akademi fantasia di you tube.. Maklumlah, di rumah sewa beginilah senarionya.. Huhu.. Selesai sudah aku menonton konsert mingguan AF7 minggu ke 9, persembahan yang paling melekat dalam kepala otak aku malam ini ialah persembahan dari Hafiz - I Believe I Can Fly dan persembahan Akim - I'm Yours dan Larut.. Best.. Thumbsup to them.. =)


Aku tak mahu buat ulasan panjang lebar, sebab mata aku pun dah mengantuk.. Tujuan entry ini satu sahaja.. Aku nak share dengan kalian lagu Larut yang Akim nyanyi.. Nyanyian asal kumpulan Dewa.. As we know, lirik-lirik Dewa tak pernah menghampakan.. Same goes to Larut.. =)








Kalian tahu apa yang aku rasa bila dengar Akim nyanyi lagu Larut ini? Aku
rasakan inilah lagu jiwa aku di kala ini, aku rasa macam aku dah larut.. Mungkinkah? Hurrmm.. Aku sendiri masih lagi mencari jawapannya..
Apa-apa pun, jom kita tilik, perhati, selami, jiwai, tangkap feel dengan lagu ini okey.. =)







LARUT

Mungkin aku pernah juga merasakan cinta
Tapi tak pernah sei
ndah ini

Mungkin aku juga pernah merasakan rindu
Tapi tak pernah sedalam ini

Mungkin kamu takkan pernah percaya
Bahawa sesungguhnya aku telah terjatuh


Ku akui aku telah larut
Larut ke dalam kamu
Kamu yang ku cintai





Okey semua.. Sampai di sini sahaja.. Hoping you enjoy the lyric as much as I do.. Amacam.. Entry aku kali ini pendek tak? Hak hak hak.. Kak Elly.. Cerita saya kali ini tak panjang okey akak.. Heehee.. Till then.. Tata titi tutu.. Assalamualaikum.. Good nite, sweet dream and sleep tight.. =)


Ulasan

joegrimjow berkata…
belom tido lagi
lalala~

xsabo nak dengaaaa
Z.u.r.a and I.w.a.n berkata…
titon lmbt ek smlm...hehehe...
Gieyana berkata…
Dh minat lagu larut rupernya dier... :D
Joe.. Waktu kat sane kul bape erk? Haha.. X sabo nk dengaa, sy blh nyanyi.. Hak hak hak.. =p

Kak zura.. Hehe.. Tu laa.. Layan AF pny pasal x tdo eden.. Heehee..

Kak gie.. Tu laa.. Da trminat plak.. Akak, kita takkan minat kalo xde connection.. Haa.. Apa maknanya tu? Heehee.. =p
Mamamanja berkata…
ada lagi ke x nih?? udah larut heheheh
Akak.. Dah larut dan sebati da nih.. Hahaha.. =p
Azuan berkata…
lirk lagu dewa..
banyak yg best2...
suka dengar lagu grup diorang..
Azuan.. Btol2.. Ahmad dhani mmg pndai wat lirik kan.. Lagu satu tu best lirik de.. Heehee.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?