AKU NAK SUAMI BERJIWA OTAI ROCKER.. TAK KIRA JUGAK.. TAPI..

Assalamualaikum.. Again.. Me.. Bosan tak? Janganlah bosan-bosan dengan cerita aku.. Kalau bosan siapa nak dengar cerita aku.. Abang dinding? Haha.. Okey.. Bersemangat sungguh.. Tag sudah selesai.. Entry kedua menyusul.. Kali ini pasal apa ya? Hehe.. =)


Okey.. Kalian nampak tak widget di sebelah kiri? Yang ada lagu-lagu tu.. Haha.. Nampak tak ada lagu apa? Lagu-lagu otai rock favourite aku.. Heehee.. Kawan-kawan aku yang sebaya aku kebanyakannya hairan kenapa aku meminati lagu seperti ini.. Haha.. Sedangkan lagu-lagu seperti ini hanya digilai remaja di zaman itu sahaja.. Kiranya budak-budak zaman aku sekarang minat lagu orang putih, lagu melayu, indonesia yang latest-latest.. Aku pun minat juga tapi minat aku pada lagu otai rock tak pernah padam dan pudar walaupun umurku semakin menginjak naik.. Semakin ku suka lagi ada.. Haha..


Jadi banyaklah koleksi lagu-lagu otai rock ini yang aku download.. Sebut sahaja.. Visa.. Dinamik.. Leon.. Medicine.. Mega.. Iklim.. Sofea.. AXL.. Teja.. Massa.. Sweet Charity.. Gersang.. Damasutra.. May.. Wings.. BPR.. Zabarjad.. Pphheww.. Banyak sungguh.. Tak tersebut dek mulut.. Hehe..






Lagu yang paling aku suka.. Ada tiga.. Aku suka sangat-sangat.. Lagu Antara Gadis (DINAMIK), Cintamu Mekar Di Hati Ini (MAY), dan juga Saling Merindu (LEON).. Mungkinkah sebab itu aku kelihatan matang dan berjiwa tua dari umurku? Haha.. Mungkin tidak.. Lagu otai rock kan evergreen.. Hehe.. =)


Apa kata.. Kalau aku letak syarat calon suamiku, haruslah juga minat apa yang aku minat.. Berjiwa otai.. Propose aku dengan menyanyi salah satu lagu antara tiga lagu yang aku suka giler tu.. Kalau dapat nyanyi tiga sekaligus lagi aku suka.. Hak hak hak.. Berangan tinggi bebeno aku.. Takut jatuh ke bumi aku yang sakit.. Aduh.. Heehee..


Yang pastinya.. Calon suamiku.. Otai rock.. Yang tak lupa agamanya, tak lupa solatnya, tak lupa Tuhannya.. =)




NEXT ENTRY...


Heehee.. Sesungguhnya aku memang banyak cakap.. Banyak benda yang aku nak cakap.. Sorry kalau kalian tidak suka.. Heehee.. Makanya entry aku memang panjang.. Haha..


Next.. Pasal award.. A few days ago aku dapat 2 awards.. Satu daripada rakan blogger yang baru ku kenali.. Ikmal Homosapiensz.. Thanx Ikmal.. Satu lagi daripada Boy.. Boy yang memperkenalkan aku pada lagu Salahkah Kita nyanyian Robin Hood dan Asmirandah.. Kawan-kawan dengarlah.. Best.. Sedap banget lagunya.. Heehee.. Thanx Boy..
=)



And today.. Another award.. From the cute Pojie Pooh.. Wah.. Gitulah.. Awardnya ada mukanya gitu, ada kiss kat pipi lagi.. Cute tak Pojie? Heehee.. Cute.. Thanx Pojie.. =)





Pojie Pooh..



Boy..




Ikmal Homosapiensz..



Okey semua.. That's all for today.. Selamat malam dan selamat tidur ya.. Mimpikan aku.. Eh.. Salah.. Mimpi yang indah-indah.. Heehee.. Assalamualaikum semua.. =)



Ulasan

joegrimjow berkata…
kene pandai memilih
nanti xrugii
Tanpa Nama berkata…
hai hana... ready yer akk first time ni nak komen... hehe jeng jeng jeng! hahaha otai rocker punye lagu2 mmg evergreen tuh.. rasenya kite punyai minat yg sama kalo bab2 lagu2 otai ni hehehe iye la kan zaman2 akk jugak mase tu hehe

nak komen lagi ni hehehe rasenya hana kene suro abg SHAH awak tu pegi practice lagu2 otai rock tu tau so senang ckit nak melamar.. hai agaknye mcm mane la abg SHAH nyyi lagu DINAMIK tu yer hehe bling bling bling (BAYANGKAN tau) hehe neway tahniah dpt dua awards tu.. bak la kasi akk satu hehe TAJLENA
joegrimjow berkata…
haha
ku suke lagu ni!!
el berkata…
wahhh leh geng ngan akk ni..akk pun rock jugak tpiiiiiii not jiwang ok..hehehe

haaa...amboi3 calon somi nak rock jugak...bakal mentua xmo rock ke??berdekah3
wah...nak calon suami otai rock ni...kalo ikut otai² rock sedia ada cam saper ek cik farhana?
kemaenn nk otaii hahahha
agzamry berkata…
nak juga award!!kakhakha nak nak menang gaks!
Joe.. Kene pndai memilih.. Cerewer la yerk? Heehee.. Lagu apa kamoo suka? Bnyk lagunya..

Kak Tajlena.. Haha.. Abg shah saya dah ajar dah.. Tp trbelit lidah nk nyanyi.. Katanya dah biase nyanyi lagu hindustan.. Hak hak hak.. =p
Kak El.. Kalo blh sume nk rock.. Dgn atuk nenek dia pn kalo blh biar rockers laa.. Hak hak hak..

Aainaa.. Agak2 sape? Haha.. Org suka Joe Wings.. Heehee.. =p
Rizz.. Mst laa demand otai.. Heehee..

Ag.. Nak award? Blh3.. Hana hadiahkan kat sume.. Award yg special dari hana jgn lupa amik gak tau kat tepi nun.. Heehee.. =)
joe wings......erm.......suka kening lebat ke?
Aainaa.. Tgk kening org gak laa kan,kan ke lebat gak tu.. Hahaha.. Suka joe wings sjak dia brlakon filem dgn ruhil dulu.. Heehee..
Aainaa.. Bkn cite amelia ke? Heehee.. Putera tu joe dgn erma fatima kan? Tak silap laa.. =)
owh ek...tak ingatla...huhuu...sorry...
Pojiepooh Abdullah berkata…
alah Farhana jgn ler ckp kiter cute, malu lorh..
btw thanks sudi gak amik award tuh yer..
toche²..
Ape nk malu.. Heehee.. Mmg cute pn.. Hehe.. Sama-sama pojie.. Kat shoutbox ade yg ckp saya cute.. Saya pn cute ke pojie? Time kaseh laa.. Heehee.. Suke2..
pal7 berkata…
pas ni nk jd otai rock la..haha
Pal.. Sudi ke nak jadi otai rock? Haha.. =)
Joyous berkata…
Finally ada masa utk post comment haha .. baru habis exam addmath hari nie ... pressure nya~~

Sya rasa kak Hana ngan sya ada sikit common~ hehe for example : I nak pergi ke pulau jeju kat korea gak~?!?!?! I luv tat place!! Sya selalu tgk cerita korean kebanyakan ada mentioned pulau jeju! Lpas tu lagu korean dlm playlist memang dah lama sya cari cam org gila ... finally i found it now!! Thx u kak Hana~

Walaupun sya x berapa kenal artist melayu yg muda kah tua tapi somehow kalau lagu melayu saya hanya suka lagu siti nurhaliza o_o walaupun lagunya lama tapi mmg sedap utk didengar haha ... adakah taste saya nie macam org tua? >.<
Erin cari lagu ape smpi lama cari tak jumpa? Hehe.. Kalau nak mp3 lagu2 ni bg tau je akak.. Nti akak email kat erin.. Heehee..

Takdelah.. Akak pn minat lagu2 zaman dulu.. Tapi akak ttap maintain jiwa muda.. Heehee.. =)
Blog Eazy Izzuddin berkata…
hiks
bak kate joe pandai memilih..
=P
(sah2 kes malas bace ku ni)
=P
xD

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?