Aku.. Joe.. Dan Contest..




Assalamualaikum semua.. Heehee.. Entry kali ini aku nak promote sikit contest dari seorang rakan blogger.. Joegrimjow is the owner of It's All About Journeys.. Baru lagi rasanya kenal dengan dia ni.. Time aku kenal dia contest dia ni pun dah go on for quite some time juga.. Aku? Join? Kalian rasa macam mana? Boleh ke aku join? Haha.. Dalam kepala otak dah ada perancangan, tambah lagi aku memang suka menulis, tapi..


Okeylah.. Mesti semua tertanya macam mana nak join contest ini kan? Hehe.. So, apa kata kalian usha blog dia.. For further details, meh klik SINI.. Jangan lengah-lengah lagi, ada 9 hari saja lagi.. =)




FOOT NOTE: Joe.. Akan ku join jika diizinkan oleh sidang dewan sekalian.. Hak hak hak.. Tunggukan entrynya.. 9 days more.. Pphheww.. Walaupun lambat promosinya, tak pe kan Joe? =p


Ulasan

hysman berkata…
kasi layannnzzzz...
huahahaha..
:)
Hysman.. Yeah.. Layan.. Zasss.. Haha.. =)
Blog Eazy Izzuddin berkata…
ku join juge contest nih
=P
xD

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?