Pilihanraya Blog Aku.. Ulasannya?

Assalamualaikum semua.. Having your lunch already? Anyway, entry kali ini just as simple as I want it to be (not in term of the length).. Hmm.. For those who kept visiting my blog would notice there is a poll up there at the right column.. (cilok dari Fairuz sebab dia suka sangat buat poll).. Poll apa? Well, basically I just want to know what readers think about me personally.. And I actually gave them 6 choices.. 6 pilihan yang selalu aku dengar dari orang sekeliling aku..


Serius sangat - Banyak cakap - Lawak sungguh - Skemanya dia - So sweet - Sangat jiwang


As for now, there are already 13 people who vote on this poll.. Aku tak letak period masa untuk vote sebab aku rasa tiada keperluan itu.. So, resultnya seperti yang dijangka juga.. Huhu..


Currently vote paling tinggi, rata-rata readers aku kata aku SKEMA.. Hehe.. Boleh tak beritahu aku tang mana aku skema? Haha.. Tapi aku dapat menekanya.. Mungkin kerana gaya penulisanku? Betul tak? Kalau anda mengikuti blog ini semenjak dari awal.. Memang ya.. Di awal penulisan blog ini aku telah buat mind set yang aku tidak mahu gunakan bahasa pasar.. Haha.. Tapi kalau kalian boleh tengok sekarang, "keskemaan" aku telah berkurang jika dibanding dulu.. Haha.. Sebab aku juga tidak mahu orang kaitkan bidang medik dan skema.. Tidak semua budak medik skema ya.. (this phrase is for you ENCIK FAIZUL)


Seterusnya diikuti dengan SO SWEET dan SANGAT JIWANG.. Haha.. Aku akui kalau aku jadi voters memang aku akan vote sangat jiwang.. Salah satu vote sangat jiwang itu juga pasti dari Encik Roy.. Haha.. Tengok entry sahaja orang akan tahu betapa mendalamnya jiwang aku.. Haha.. Bagi mereka yang katakan aku so sweet, thanx a lot.. Sweetkah aku sebenarnya?
=)


Next.. Vote mengatakan aku LAWAK SUNGGUH.. Haha.. Itu aku akui juga, bukankah namaku bermaksud cahaya yang riang gembira.. Sebab itu aku ingin selalu gembira dan aku ingin juga orang lain gembira.. Gembira tak kawan dengan aku? Hehe.. =)


Last sekali, vote paling rendah but still ada orang vote juga.. Hehe.. Mengatakan aku ini BANYAK CAKAP.. Adoi.. Ketepek sekali.. Haha.. Banyak cakap ke kawan-kawan semua? Bagus ke tak bagus? Anda suka ke tak suka? Haha.. Sebab banyak benda aku suka luahkan even dalam penulisan, maka jadinya aku banyak cakap dan banyak tulis. Haha..


No one vote for serius sangat.. Huhu.. Apa-apa pun, thanx to reader yang sudi beri feedback pada aku.. Sayang korang semua.. Ok.. Sampai sini sahaja.. Love you.. Mmuuahhh.. =)








SERIUSNYA MUKA DIK..





YOU TALK TOO MUCH LAA..






FUNNY? ME? REALLY?





SCHEME-A-GIRL






ALAHAI.. SO SWEET OF YOU..





ARRGGHH.. JIWANG LAGI..





Ulasan

kemaenn chya riang gmbira g hahahhk
Rizz.. Mst la kn.. Haha.. =)
aainaa vite 4 so sweet....=) farhana mmg sweet....
hysman berkata…
den vote for jiwang..
hehe..
pompuan jiwang tak salah..
klu laki..tettt!!
dush!!mat bunga la jadinya..
haha
Joyous berkata…
Of coz la Farhana sweet ^^ tgk gambar dah rasa manis sgt senyumanmu haha~ ckp byk tapi funny dan dpt buat org senyum .. apa salahnya? Keep it up girl~ hehe
Aainaa.. Hik hik hik.. Malulah pulak.. Jgn puji lbeh2, nti pngembangan brlaku.. Huhu..

Hysman.. Apa slahnye mat bunga.. Comel tau.. Heehee.. =p

Erin.. Aduh.. Manisnya senyumanku? Haha.. Puji mlambung nih.. Haha.. Thanx for the support dear.. Love yaa..
joegrimjow berkata…
kaler ku sukew
Blog Eazy Izzuddin berkata…
sweet!
riang2 selalu...
hiks..
xD
el berkata…
akk plak ye...

overall..kamo kategori semua..berdekah3...janji kamoo hepi ngan apa kamoo buat...tp yg x thn tu kan dek..dek suke no wat cite2 pjg..kdg2 tu akk x fokus..kena tgk timing...xleh tgk mende lain..tgk blog kamoo jerk..tu lah special nye kamoo..berdekah...bleh blahhhhhh porahhhhhh....

nway...best dpt knl kamooo...
Joe.. Kaler jek ke? Heehee.. =)

Eazy.. Yeah.. Of course akan ku riang2 slalu.. Tapi..

Kak el.. Haaa.. Tau xpe.. Ni laa jwpn yg sy tggu slama ni.. Hak hak hak.. Saya amat hepi.. Sbb tgk akak brdekah3 jek sy da hepi.. Haha.. Blh lak camtu erk.. Ada timing.. Special ke saya? Haha.. Best gak dpat knal akak.. So funny.. =p
pal7 berkata…
dalam byk2 tuh..pal rasa hana byk ckp kot..haha
Pal jahatttt.. Okey2.. Pasni tak banyak cakap daa.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?