Catatan 1 Mei

Assalamualaikum.. How's life friends? Must be enjoying your holiday.. Well, as for me, aku telah selamat tiba di Melaka pada pukul 6.30 petang semalam.. Dengan kelajuan 110 km/jam, aku memandu selama hampir 4 jam, badan begitu letih sekali, al maklumlah sudah agak lama aku tidak memandu untuk pulang ke Melaka.. Apa-apa pun aku seronok sabab dapat balik rumah, makan masakan emak, bergelak ketawa dengan adik-adikku.. What a moment..


Hari ini 1 Mei.. Hari yang ditunggu-tunggu oleh aku.. Bukan sahaja sebab dapat cuti dan balik rumah, tapi juga kerana malam ini adalah final OIAM 3.. Haha.. Pasti kamu semua juga seperti aku bukan.. Siapa juara di hati kalian? Aweera? Esther? Tomok?








Jika kalian tanyakan padaku, Tomok mungkin akan jadi juara.. Atau mungkin juga Esther.. Namun, hatiku lebih meminati Tomok.. Bukan kerana opposite attraction.. Haha.. Tapi kerana aku rasakan Tomok telah menunjukkan pada Malaysia yang dia bukan lagi "mamat sengau" seperti dulu.. Malah, dia kini lebih kreatif dan bijak dalam menentukan hala tujunya dalam industri muzik kita.. Chewah.. Aku bercakap seperti Syafinaz dan Paul Moss pula.. Apa-apa pun all the best Tomok.. Also to Esther and Aweera.. =)







1 Mei juga.. Seperti yang dikecoh-kecohkan oleh aku sebelum ini.. Encik Zaffril telah menguploadkan novelnya pada hari ini.. Jom kawan-kawan.. Kita ramai-ramai usha..


http://novel17.blogspot.com






Oh ya kawan-kawan.. Sebab apa ya aku letak picture Azri Iskandar? Haha.. Bukan apa, pagi-pagi lagi aku buka email, aku dikejutkan dengan kepulangan yang dinanti.. Haha.. Kepulangan Encik Azri Sekandar kita.. Maklumlah, semenjak pengumumannya untuk berehat dari dunia blog yang menggemparkan semua, aku tidak jangka dia akan pulang sebegini cepat.. Tapi kepulangannya sebentar sahaja.. Pulang untuk meninggalkan sekali lagi.. Chewah ayat aku.. Haha..


Almaklumlah kawan-kawan, Encik Azri Sekandar kita ini lelaki yang amat sibuk dengan kerjanya, masalahnya.. Mujur dalam kehilangan dia selama seminggu dan kepulangannya yang sekejap kali ini dia tidak lupa untuk menjenguk aku, maknanya dia tidak lupa pada aku.. Yeke? Betul ke tak lupa? Encik Azri Sekandar, kalau anda lupa pada saya, ataupun terlupa, siaplah anda.. =p



FOOT NOTE:


Zaffril, gud luck bro for your novel.. I'm wishing you all the best.. I have read it.. Can't wait for next week.. Who's the guy Auji met and why Auji cried.. Heehee..


Encik Azri Sekandar, semoga masalah anda berjaya diselesaikan, jangan pening-pening kepala pikir, nanti cepat tua.. Orang akan kata 30 pula nanti.. Haha.. =p



Ok semua.. Sampai di sini sahaja, have a pleasant holiday everybody.. =)




Ulasan

el berkata…
dek..akk pun sjk tgk tomok kat OIAM kan..
suke lak kat dia...lain kan dia kali ni...tiap kali dia perform..perghhh kdg2 jantung akk jatuh ke lantai..kdg2 tu getik tgk..kahh berdekah3...

sonok sgt dia menang smlm

aweera..eeeeee geli tgk dia..

esther...cekci sgt lah smlm cam bogel je ..hahahaha
Amboi kak el.. Smpi camtu skali ke tgk tomok perform.. Nsib bek jatuh atas lantai, kalo jtuh dlm sungai ke laut.. Hak hak hak.. =p
pauhputik berkata…
aduh kusangka aweera menang, upenya tomok yg menang.... :(
Pauhputik.. Kmenangan tomok mmg sudah dijangka.. Heehee.. =p
Blog Eazy Izzuddin berkata…
hiks...
i'm back dr exam...
=P
xD
Eazy eazy.. U're back.. At last.. For good.. Hak hak hak.. =p

Anyway.. Wat post bebnyk sket.. I wanna terjah ur blog nanti.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?