Sesuatu Tentang Erin, Bee dan Award.. Plus Tag..

Assalamualaikum semua.. Petang Ahad begini, memikirkan tiada apa yang ingin dibuat, aku lantas membuka lappyku dan mula menaip entry untuk tempek award-award dan juga hutang-hutang tag yang sudah agak lama aku peram.. Haha..


Minggu ini aku dapat dua award dari dua orang gadis manis.. Bak kata Edan, award sekarang mudah sahaja di pass ke sana sini, sehingga kita tidak tahu siapa pencipta award tersebut.. Tapi kali ini, award ini datang dari penciptanya sendiri.. Heehee.. =)




Award pertama datangnya dari Erin.. A cute Chinese girl.. Her blog - Erin's Crystal World is full of the scent of love and joy.. Her BM is superb too.. Siapa-siapa yang minat seni bahasa, especially Cikgu Pejul, anda boleh ke blog beliau.. Sangat puitis ayat-ayatnya.. Heehee.. Anyway Erin, I just wanna say thanx from the bottom of my heart, for giving me this award.. Thanx dear.. Good luck in your undertaking, and may you succeed in whatever you do.. Love you sis.. Mmuaahhxx.. =)




Next award.. Baru sahaja dapat kelmarin.. Datangnya dari Bee.. Nama penuh Nabila Farhana.. Huhu.. Bee.. Sebab itu agaknya award dia pun ada gambar Bee.. Heehee.. Gadis manis dari Kelantan, yang punya iras-iras Intan Ladyana+Lisdawati ini berumur 21 tahun.. A nice little girl, kenal dia melalui adik sepupuku.. Siapa-siapa yang rasa nak kenal dengan beliau, boleh usha blog dia di sini okey.. Bee, thanx a lot for the award dear.. Sayang kamu.. Mmuuahhxx.. Take care ya.. =)





Seterusnya tag pula.. Haha.. Datangnya dari Mama Zura.. Akak, settle sudah.. Heehee.. Sorry peram lama-lama.. Hehe.. =p


For the instruction, add your name on the list and simply spell out your name using the given Japanese letter-translations below.. Tag 6 of your friends and inform them of the Tag.. Have fun..


TRANSLATION:


A-ka F-lu K-me P-no U-do Z-zi

B
-fu G-ji L-ta Q-ke V-ru


C
-mi H-ri M-rin R-shi W-mei


D
-te I-ki N-to S-ari X-na


E
-ku J-zu O-mo T-chi Y-fu




Nama Aku: HANA - Rikatoka



6 org yg aku nk Tag??

(4 je laa yang aku mampu)



1) Edan Coba

2) Aainaa


3) Bee


4) Erin




FOOT NOTE: Ya Allah.. Buruknya nama jepun aku.. Nasib baik aku lahir kat Malaysia dapat nama Nur Farhana.. Sedap sikit.. Siap ada lagu khas lagi untuk aku.. Haha..




Ulasan

wa...udah lama x tinggal kan jejak...lately nie
busy sgt la..
wa x der ker award utk saya..??
heeeeeeee
joegrimjow berkata…
kmo tag org nak exam ni
pukul!!!
Mahirah.. Wah.. Busy sesangat nih.. Busy buat baju knduri saya ke? Erk.. Takpe3.. Teruskan.. Hak hak hak.. Award utk kamoo??? Nak ke? Nak award mane? Oscar? Grammy? Ouh.. Anugerah Skrin??? Heehee.. =p
Joe.. Aiyakkk.. Pukul??? Lariii.. Sekali sekala joe.. Huhu.. Bila kamu nak pulang? Hik hik hik.. =p
starlight berkata…
mak oii..siap mentioned knl dr sape..nway..tagged tu memg ase nk pulas je tlinge cik hana..nk gak kenekan b..gewam..tp x pa..b sayang kamoo...muahhhh
Bee.. Hak hak hak.. Mst laa mention kan.. KENANGAN TERINDAH.. Hak hak hak.. Yeay.. Jwab jgn tak jwab.. Saje jek.. Hadiah dariku.. Hahaha.. Sayang kamoo gak.. =)
Joyous berkata…
Wats my name is?

Kushikito!

Thats my japanese name? Anyway selepas sebut beberpa kali sedap jugak hahahhaa~

Sori ya kak hana for late reply bz study fizik la haha takut fail ... waaa puitis ker blog sye? xde la hahha okok je

But still thx u for ur compliments~

Anyway wat u mean by tag? x paham la... harap kak hana will read this post haha byebye bsk exam takut!
Erin.. Study rerajin.. Gud luck for exam.. Heehee.. Later I tell u okey dear.. Tumpukan exam dulu.. Hik hik hik..
Blog Eazy Izzuddin berkata…
hiks
awarrds2 yg chantek
xD
pal7 berkata…
hana..
maksud dia apa ek?..
Eazy.. Chantek kan??? Kamu pn kan dapat gak.. Hik hik hik..

Pal.. Hana pn tarak tau pe mksud de.. Haha.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?