Award Dari Dua Jejaka.. Kerana Diriku Memang Berharga.. Chewahh.. Plus Tag Dari Miss Lili..

Entry award dan tag lagi.. Heehee.. Datangnya dari dua jejaka Geng Sayap.. Betul ke Encik Rizz dan Encik Aizoul? =)


Ouh.. Sememangnya diriku begitu berharga.. Mana tidaknya dianugerahkan dengan award daripada dua jejaka lagi tau.. Heehee..Okey.. Cukup sudah repekanku.. Hak hak hak.. Let's begin with th
e first award..






Sudah beberapa hari juga Rizz menempek award ini, baru hari ini aku berkesempatan untuk menempeknya.. Sempena 500th entry katanya.. Wah.. Gegeh berblogging betul.. Mana tidaknya, entry dia macam telenovela.. Ada part-part lagi you alls.. Buat orang berdebar menunggu episod seterusnya.. Kemaen telenovela lagi yerk Rizz.. Haha.. Apa-apa pun, seronok dapat kenal dengan Rizz.. Sebab Rizz la aku belajar perkataan "kemaen" dan "child fish".. Heehee.. Rizz.. Gud luck in your life okey.. Dan terus berblogging sampai tua kerepot.. I sokong you.. Heehee.. =)






Baiklah.. Next award.. Datangnya dari Mista Aizoul yang sweet.. Sweet tak rupanya? Heehee.. Mista Aizoul pula sempena entry yang ke 200.. Dia orang memang Geng Sayap yang gegeh berblogging.. Walaupun sekarang Aizoul sibuk dengan studynya, tetap juga update blog untuk santapan peminatnya.. Heehee.. Aku mengikuti blognya sudah agak lama.. Namun kebelakangan ini sahaja baru ku bersempatan untuk berborak dengannya.. A nice, sweet, and cute man.. Hope to hear from you again soon Mista Aizoul.. Gud luck in your undertaking too..


Terima kasih banyak-banyak Rizz dan Aizoul atas pemberian awardnya.. Telah ku pamerkan di rak kaca bersalut permatak
u itu.. Heehee.. Don't worry, akan ku lap selalu agar berkilat.. Heehee.. =)



TAG DARI CIK LILI..





1) Copy award di atas dan letakkan di blog anda..


2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini..


Seorang cikgu kat Bintulu (dekat dengan Miri yang aku rindui)
Seorang cikgu BI.. (heehee.. saje jek aku pecah jadi dua fakta)
Ada kawan nama Cikgu Mohan, pandai cakap Hindustan.. Suka2..
Even baru kenal.. Baik orangnya.. Buktinya tag inilah.. Haha.. Thanx cik lili..
Satu lagi fakta.. Ape yerk.. Nama dia Lili Puteh.. (huhu.. boleh ke???)


3) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi sendiri..


Aku lahir 1987, umur 22.. (fakta gak kan? haha..)
Aku suka memasak..
Aku suka membaca..
Aku nak kahwin umur 24..
Aku pernah bersekolah di 3 buah sekolah menengah..
Aku pernah tinggal kat Miri, Bangi, Melaka, Johor sebab keje ayah aku..
Aku sekolah cina selama 10 tahun..
Aku pernah bercinta monyet sebanyak 6 kali dalam tempoh masa 5 tahun..
Aku walaupun ambil medik, tapi aku takut pegang jarum.. Uwaaa..
Aku dah suka pada seseorang.. Meh sini aku nak confess.. Namanya..


4) Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..


Aku rasa macam ramai geng-geng aku dah ada.. Siapa yang tak ada boleh mai amik yerk.. Heehee.. Sebab otak aku pun dah bernanah macam Cik Lili sebab pikirkan nak tag sape.. Haha..



FOOT NOTE: Sorry atas entry yang amat mampat ini.. Maklumlah, banyak award dan tag yang masih belum aku tayang dan jawab.. Apa-apa pun, thanx Rizz, Aizoul, dan Cik Lili.. Tata sume..




Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Wahhh ...byk award die
Tanpa Nama berkata…
haha.
mekacih ek.
Dania.. Heehee.. Tak le sbnyk mane.. Tapi boleh laa wat mnampung khidupan.. Aiyak.. Ape ku merapu ini.. Heehee..

Lili.. Sama-sama.. Heehee..
Gieyana berkata…
wah...sempoi ar award dier! tahniah2..
Kak Gie.. Orang2nye pn sempoi gakz.. Heehee.. =)
Rizz.. Sesame.. Heehee.. =)
pal7 berkata…
hana da ramai peminat sekarang ek..hehe

*tiada lagi azeri sekandar dalam hatimu..sob sob..haha
Pal.. Rmai pminat ke??? Haha.. Azri sekandar tetap berada di hatiku.. Untuk selamanya.. Heehee.. Jgn nanges2 eh.. =)
Blog Eazy Izzuddin berkata…
hehhe
ku dapat juga awards inih...
xD

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?