6 Mei 2009

# funny # skandal suami orang

Skandal Aku Dan Si Suami.. Maaf Wahai Isteri..

Assalamualaikum untuk semua.. Aku baru sahaja pulang dari kelas, mata terasa berat.. Arrgghh.. Mana boleh tidur petang.. Lantas aku membuka laptopku.. Aku perlu mengupdate blog secepat mungkin.. 3 jam lagi akaun broadband aku ini akan genap tempohnya seminggu dan aku belum beli topup lagi.. So, better be fast.. Heehee..


Tajuk entry hari ini begitu menggemparkan.. Maaf aku hulurkan terlebih dahulu buat para-para isteri di luar sana.. Tolong jangan condemn aku dan blog aku ya.. Huhu.. Bukan salah diri ini perkara sebegini terjadi, bukan juga kerana aku alpa, tetapi kerana aku sudah lemas dalam lautan kasih sayang dan dipukul ombak cinta.. Biarlah orang nak kata apa, yang penting aku bahagia.. Aku tidak jahat tetapi aku sekadar insan yang tidak berdaya..






Sudah hampir 3 bulan aku mengenalinya.. Cukuplah aku memperkenalkan dia sebagai si R. Pertama kali mengenalinya, dia begitu ringan mulut menegurku.. Kami bercanda.. Bergelak ketawa.. Yang ketawa lebih-lebih of courselah aku.. Si R banyak merenung, mendengar dan sekadar melirik manja sahaja.. Kadang-kadang aku rasakan pandangannya seolah-olah seperti ingin membuat aku jatuh cinta padanya.. Tidakkah dia tahu, di saat pertama kali bertentang mata, aku sudah jatuh cinta.. Dia begitu jujur padaku tentang status dirinya.. Beristeri, punya anak-anak yang menurutnya ada 7. Pada mulanya hati ini tidak ingin menerimanya dek kerana aku tidak ingin menghancurkan hati seorang wanita.. Namun begitu kemesraannya hari demi hari, kemanjaannya, kasih dan sayangnya padaku memaksa aku mencampakkan jauh-jauh niat untuk melepaskannya..






Maafkan aku wahai si isteri.. Cintaku pada R begitu menebal, sukar untuk aku melepaskannya.. Ya.. Tidak aku nafikan si isteri ada datang kepadaku.. Membawa anak-anak mereka berjumpa denganku.. Fuuuyooo.. 7 anaknya.. Ada yang bergesel manja pada badanku (mungkin mahu belajar menerima kehadiranku sebagai ibu tiri mereka), ada juga yang nakalnya MasyaAllah.. Tuhan sahaja yang tahu.. Si isteri dengan muka begitu suram dan bermuram durja, tidak banyak berkata-kata hanya memohon aku melupakan si suami itu.. Arrgghh.. Apa yang harus aku lakukan.. Aku sayang sangat pada dia.. Dia ibarat nyawaku.. Tidak.. Kalau hati sudah sayang, ikutkan sahaja kata hati.. Maaf ku mohon sekali lagi wahai isteri..


Pembaca blogku yang tersayang, aku tahu aku salah.. Maafkan aku.. Tetapi aku cuma insan yang tidak berdaya yang mendambakan kasih dan sayang seperti kalian juga..


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Sekarang, kami bahagia bersama.. Aku.. Si suami.. Si isteri.. 7 anak-anak.. Yang jadi raja di rumah tentulah aku.. Wuahahahaha.. Semua makan pakai mereka aku yang sediakan.. Ooppss.. Pakai? Ohh tidak.. Mereka tidak berpakaian.. Kucing tak pakai bajulah kawan-kawan.. Makan? Tak susah pun.. Aku suapkan si suami, si isteri dan 7 anak dengan Friskies.. Aku cukup gembira dan bahagia sekarang.. Terasa seperti dunia ini aku yang punya.. Heehee..







Aku rasa gembira sangat sebab dapat luahkan kegembiraan aku pada kalian, aku ingin kalian juga merasakannya.. Ada orang kata, mak dia kata, ada makanan jangan makan sorang-sorang.. And that is why aku ingin kongsikan happiness aku ini dengan kalian.. Okey semua.. Till then.. Love you 2, 3, 4.. Tata.. Titi.. Tutu..



FOOT NOTE: TOLONG JANGAN MARAH AKU LAGI!!!




21 ulasan:

rizz berkata...

alhai so sweet story

Fairuz Selamat berkata...

waaaahhhhhh

el berkata...

muahahahah apakahhhh!!!!!

Nur Farhana Abdullah berkata...

Rizz.. Si R? Haha.. Gurau jek.. Yeke sweet? Heehee.. =p

Fairuz.. Jgn trkesima.. Ku tahu kisah cintaku mmg bgitu agung sprt tuah dn gusti putri.. =)

Kak El.. Apakah? Drama.. Kak el gak yg ajar.. Haha.. =p

joegrimjow berkata...

buat besew2 jew

hysMan.. berkata...

wakakakakakaaa....
sedey je bunyik...
teman ada disini..
chewahhhh!!!!!
tetttt....
dush!!!

Nur Farhana Abdullah berkata...

Joe.. Yup.. Wat bese2 jew.. Haha..

Hysman.. Mana ade sedey.. Happy banget nih.. Huuhuu.. Chewahh.. Ekau ada di sini? Haha.. Tettt.. Ada org mrah nti.. =p

Da' daffodil D berkata...

hoho.ingatkan betul2 bermadu...~ uhuk! *wink*

Nur Farhana Abdullah berkata...

Da' daffodil.. Heehee.. Gurauan smata jek.. Brmadu? Need to think thousands of time first.. =p

pal7 berkata...

pergh..hana..
da betul2 nak kawen nih..

Kelebar Malam berkata...

cheh..ingatkan betol..rupanyer...cheh..tipah tertipu..neway, seronok baca entri nih..suspen dn mendebarkan dan endingnya...cheh...kena tipu...waarrrrgghh...

Krasz bAtu berkata...

begitu berterus terang..
i paham

Nur Farhana Abdullah berkata...

Pal.. Pal ke nih? Btol ke pal? Balik daa? (cam x caye.. mimpi ke???) Heehee.. Mst laa x sbar.. Wawawa.. =p

Kelebar Malam.. Maaf krana mnipu tipah.. Huk huk huk.. Ini skadar luahan hati yg bosan dn tgn yg gatai nk mnulis.. Heehee.. =)

Nur Farhana Abdullah berkata...

Azizul.. Heehee.. Apa yg u paham.. Hak hak hak.. Oh tidak.. Jgn mmandang ku sbgitu rupa.. Entry ini hanya lawak semata-mata.. Hik hik hik.. =p

Saifol Lizam (GUNNERS), berkata...

oohhh tidakkkk!!!!...

aku rasa hang ni farhana slagi tak kawin slagi tulahh asyik buat lawak huuu...,

aduhh!!! geramnye...

.:dura:. berkata...

woit.. saje jer buat gempak gempitan..
tersedak hempedu aku bc..kah3.. nice try ...

anakcikmad berkata...

hi farhana~
click punya click...jumpa tajuk best...ingat betul2 td...
suspen giler...haha!

Nur Farhana Abdullah berkata...

Abg saifol.. Jgn laa mrah.. Hak hak hak.. Tu laa.. Slagi x kawen camni laa kn.. Haha.. =p

Dudu.. Ksian hempedu ko.. Meh aku tlg btolkan blik.. Wawawa.. =p

Anakcikmad.. Tjuk gemapak jek kn.. Haha.. Xde laa btol2.. Maap krana menyuspenskan anda.. =p

.:fArAh nAdiAh:. berkata...

wahahahaha...
wat gempak je!

wanieweng berkata...

bengong gilew
baru je nak marah2 kan.
hesh!

lol

Nur Farhana Abdullah berkata...

Farah.. Mmg wat gempak jek kan.. Hahaha.. =p

Wanie.. Adoiyai.. Jgn mrah yerk.. Haha.. =p