Allah Selamatkan Kamu Sayangku

Assalamualaikum.. Untuk entry kali ini aku cuma ingin membebel pendek sahaja.. Heehee.. Juga ada ku selitakan gambar empunya blog Nur Farhana - Cahaya Yang Riang Gembira atas permintaan Mama Elly.. Heehee.. Bukan aku tidak mahu menayang diriku di dalam entry, cukup sekadar di header sahaja.. Bukan apa, seganlah katakan.. Haha..





Entry kali ini aku ingin ucapkan Selamat Hari Lahir yang ke 22 buat dua sahabatku tersayang yang jatuh pada tarikh bersejarah, 13 Mei.. Noor Akmariah (gambar atas) dan Mahirah (gambar bawah).. Ucapan dariku semoga kalian berbahagia selalu, sukses dalam kehidupan di dunia mahupun di akhirat.. Yang penting, live life to the max.. Aku sayang korang.. Heehee.. Cium sikit meh// Mmuuaahhxxx.. =)




Buat Mahirah, kirim salam pada Farish ya.. Nak tanya bila nak makan nasi minyak.. Heehee.. Kita dah tak sabar dah nak makan nasi minyak.. Takut kempunan nanti.. Haaa.. Baik cepat-cepat.. Haha.. =)






Happy birthday again dear.. Aku sayang korang.. Kita kawan sampai bila-bila.. =)



Ulasan

pal7 berkata…
selamat hari lahir pd kwn2 hana ye..
Joyous berkata…
Happy birthday to your 2 pretty friends~?!

wish them always happy + healthy + pretty forever~?!
Thank you dear.. I'll let them know.. Heehee.. =)
Blog Eazy Izzuddin berkata…
selamat hari lahir...

ha!
br pasan..
mane linkku di blog mu
huk3
majok la...
=(

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?