Yeyeh.. Aku Dapat Certificate Dari Adikku Innz..

Assalamualaikum.. Cergas aku mengupdate di pagi-pagi buta.. Esok ada kelas pagi.. Haruslah ku tidur selepas ini.. Namun ada important task yang perlu ku selesaikan hari ini juga.. Ada hadiah istimewa dari insan istimewa yang perlu ku tayang pada kalian semua.. Huuhuu.. Maaf jika ini menimbulkan kejelesan.. =p


Petang-petang pulang dari kelas ada mesej dari Innz di Shoutboxku.. Katanya ada sesuatu untuk diberi padaku.. Disuruh ku mengambilnya.. Aku pun berjalan-jalan dengan hati yang penuh debaran lalu sampailah ke teratak Innz: Diari Si Budak Kecik.. Ku lihat ada sesuatu buatku di situ.. 10 WANTED PEEPS.. Dan aku adalah salah seorang penerima certificate of honour dari budak comel ini..






Inilah dia.. Tadaaa.. (click pada gambar untuk effect yang lebih menakjubkan.. haha..) Innz kata terima kasih kerana menjadi pelanggan tetap.. Ehhh.. Pengunjung tetap.. Tersyayul dia berjangkit padaku pula.. Ahakz.. Sama-sama wahai adikku yang comel.. So sweet of you.. Memang cantik.. Kreatif sungguh kamu wahai budak kecik.. Terima kasih juga dariku untuk dia kerana menghargai diriku sebegini rupa.. Ku terharu lagi di malam hari.. Buat sesiapa yang ingin mengenali insan yang paling hyperaktif dalam dunia blogging ini bolehlah datang usha dia ya..





Ulasan

Blog Eazy Izzuddin berkata…
yeha
beshnye dpt hadiah
bile kamo mahu wat special hadiah untuk ku?
ekeke
=P
xD
Misshy Innz berkata…
arghh!
nk nanes
hukhuk
terharu nyer..
thx kak..
syg akak sgt
:)

ngee ~
Eazy.. Yeha.. Special hadiah utk kamoo??? Buleh3.. Tggu laa seribuuu tahun lagi mcm lagu imran ajmain tuh.. Hak hak hak.. =p

Nanti ku buatkan yg spesel erk utk kamu budak jambu.. Heehee.. =)
Innz.. Nape nk nanez dik??? Huuhuu.. Jgn lerr gitu.. Heehee.. Sama-sama dik.. Thanx utk kamu jugak yg comel nih.. Heehee.. Syg kamu juga.. =)
hysman berkata…
akhirnya lepas juga ku ke teratak hijau kamu ini..
hehe..susah betul nak lepas..

TAHNIAH dokter..

1st bingkisan je dpt dr kamoo..
tp awardnya pokcik tak dpt lagi..
hahaa..bila ye??
Hysman.. Amboi.. Beriya-iya sungguh brusaha melepasi teratak hijauku ini.. Nak mintak bius lagik ke dari doktor??? Hahaha..

Terima kasih daun keladi.. Kamu tu, ku dah bagi, kamu pula bila lagi???

Heehee.. Nak award ke? Award ape kamu nak? Amboi3.. Kat kita tak penah bagi lagi pun.. Nak mintak lagi satu.. =p
pal7 berkata…
hana..
seronoknya dapat certificate dari org..hehe..

tahniah ye hana..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?