10 Mei 2010

Semenjak seminggu yang lepas..
Aku simpan hasrat..
Aku letak harapan..
Aku doa hari-hari..
Supaya "dia" berada di sana..



Hati meronta-ronta ingin "dia" di sana..
Sebab bila "dia" di sana, aku rasa sangat dekat dengan "dia"..
Makin banyak aku kenal tentang "dia"..
Walau beza jarak beribu batu, tapi hati rasa macam dekat..
Hari-hari dilalui dengan senyuman tak pernah lekang dari bibir..
Tapi.. Bila "dia" di situ.. Aku rasa sangat jauh dengan dia..
Apa? Rindu? Mana ada.. =p



Sayangnya.. Hasrat tak kesampaian..
"Dia" tak mungkin akan ke sana..
Aku sedikit kecewa.. Tapi aku rasa dia mungkin lebih kecewa..
Semoga dia tetap bertahan..
Teruskan kehidupan dengan senyuman..


~ Assalamualaikum ~


FOOT NOTE: Jauh di sudut hati, sebenarnya aku berharap kecewa aku dan kecewa dia adalah atas sebab yang sama.. Huuu.. Gila rupanya aku.. =p

Video tak ada kena mengena kot dengan entry.. Ngee..


16 Comments Here

hurm.
jalani hidup dgn senyuman.
awet muda jadinya.
;)

REPLY

lol
terpk nak buat video camtu jugak la
heheee

REPLY

kalau kecewa tu x sama?

REPLY

hehehe.. hasrat yg camna tuh?

REPLY

sometimes i do feel like im insane too..

T_T

REPLY

:: Zami ::
Muda macam Zami.. Kan? Heehee.. :)

:: Joe ::
Sesuwei.. Nyanyi lagu Iris okeyh..

:: Tedi ::
Kalau tak sama.. Kecewa.. Haha..

:: Jard ::
Hasrat untuk kenal lagi dekat.. Hee..

:: Lin ::
Ooppsss.. Sama ke kita dik?

REPLY

erm...kenapa aainaa cam rasa tau je pasal pe ni...lalalallaa...ader kesamaan la...;p

REPLY

:: Lolly ::
Tumpang kecewa..

:: Aainaa ::
Kebetulan saja barangkali.. Huhu.. Tak de kena mengena.. :)

:: Umar ::
Enggak ada apa-apa sih.. Heehee.. Cume tumpang kecewa seorang teman..

REPLY

takde kene mngene ek....lalalalaaaa...;p

REPLY

chumelnye bdk pkai tdung tuhh.. ;)

REPLY

:: Aainaa ::
Enggak ada dong.. Hehehe.. ;p

:: Rara ::
Cute kan? I like too.. Heee.. :)

REPLY

cube nak selami entry pe ni..hanya tuan punya diri paham..

REPLY

cube nak selami entry pe ni..hanya tuan punya diri paham..

REPLY

huik??jangan jadi gila doc fana..nnt sape nak rawat kami2 ni semua kalau kami sakit..ehehe..

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes