Tajuk Apa Nak Letak? | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Tajuk Apa Nak Letak?

16 comments
Semenjak seminggu yang lepas..
Aku simpan hasrat..
Aku letak harapan..
Aku doa hari-hari..
Supaya "dia" berada di sana..



Hati meronta-ronta ingin "dia" di sana..
Sebab bila "dia" di sana, aku rasa sangat dekat dengan "dia"..
Makin banyak aku kenal tentang "dia"..
Walau beza jarak beribu batu, tapi hati rasa macam dekat..
Hari-hari dilalui dengan senyuman tak pernah lekang dari bibir..
Tapi.. Bila "dia" di situ.. Aku rasa sangat jauh dengan dia..
Apa? Rindu? Mana ada.. =p



Sayangnya.. Hasrat tak kesampaian..
"Dia" tak mungkin akan ke sana..
Aku sedikit kecewa.. Tapi aku rasa dia mungkin lebih kecewa..
Semoga dia tetap bertahan..
Teruskan kehidupan dengan senyuman..


~ Assalamualaikum ~


FOOT NOTE: Jauh di sudut hati, sebenarnya aku berharap kecewa aku dan kecewa dia adalah atas sebab yang sama.. Huuu.. Gila rupanya aku.. =p

Video tak ada kena mengena kot dengan entry.. Ngee..


16 Comments Here:

Hizami Rahim berkata...

hurm.
jalani hidup dgn senyuman.
awet muda jadinya.
;)

joegrimjow berkata...

lol
terpk nak buat video camtu jugak la
heheee

sI tEDI berkata...

kalau kecewa tu x sama?

Jard The Great berkata...

hehehe.. hasrat yg camna tuh?

rhapsody LiN berkata...

sometimes i do feel like im insane too..

T_T

FarhanaDr berkata...

:: Zami ::
Muda macam Zami.. Kan? Heehee.. :)

:: Joe ::
Sesuwei.. Nyanyi lagu Iris okeyh..

:: Tedi ::
Kalau tak sama.. Kecewa.. Haha..

:: Jard ::
Hasrat untuk kenal lagi dekat.. Hee..

:: Lin ::
Ooppsss.. Sama ke kita dik?

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

nape ni yangggggggggg !

Nur Aainaa Khairunnisa berkata...

erm...kenapa aainaa cam rasa tau je pasal pe ni...lalalallaa...ader kesamaan la...;p

Jantan Keparat berkata...

ngapain sih???

FarhanaDr berkata...

:: Lolly ::
Tumpang kecewa..

:: Aainaa ::
Kebetulan saja barangkali.. Huhu.. Tak de kena mengena.. :)

:: Umar ::
Enggak ada apa-apa sih.. Heehee.. Cume tumpang kecewa seorang teman..

Nur Aainaa Khairunnisa berkata...

takde kene mngene ek....lalalalaaaa...;p

Rara berkata...

chumelnye bdk pkai tdung tuhh.. ;)

FarhanaDr berkata...

:: Aainaa ::
Enggak ada dong.. Hehehe.. ;p

:: Rara ::
Cute kan? I like too.. Heee.. :)

Nazz@Purple berkata...

cube nak selami entry pe ni..hanya tuan punya diri paham..

Nazz@Purple berkata...

cube nak selami entry pe ni..hanya tuan punya diri paham..

♥CIK SHA♥ berkata...

huik??jangan jadi gila doc fana..nnt sape nak rawat kami2 ni semua kalau kami sakit..ehehe..

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.