22 Mei 2010

Pertama kali, aku serius tak tahu, Roronoa Zoro adalah watak dalam anime One Piece.. Masuk bilik housemate aku, tengok poster di dindingnya, barulah terdetik dalam hati.. Ohh.. Dari sini rupanya nama Roronoa Zoro ini diambil.. Haha.. Maaflah.. Aku bab anime memang kurang alert.. Okey.. Dan sebenarnya.. Encik Roronoa Zoro telah mengetag aku untuk 23 perkara yang mungkin korang tak tahu.. Tapi.. Aku tak mahu buat sebab aku rasa semuanya tentang aku, aku dah cerita.. Aku mahu pecahkan gaya mengetag dengan melakukan sesuatu yang baru.. Aku pernah tulis 4 atau 5 entry tentang diri aku, apa yang anda tak tahu tentang diri aku.. Mari kita lihat, siapa yang masih ingat.. Ekeke..




Dah 1 tahun 4 bulan aku berblog.. Ramai antara anda yang aku kenal lama, ada juga yang baru aku kenal.. Jadinya.. Apa kata tag ini anda yang buat tapi dengan tajuk seberapa banyakkah anda mengenali Cahaya Yang Riang Gembira.. *dah macam kuiz dalam Facebook* Tak kisahlah anda baru kenal Cahaya Yang Riang Gembira atau dah lama kenal.. Silakan menulis tentang aku sebebasnya.. Positif dan negatif.. Semua aku terima.. Nak juga tahu, seberapa dalam pembaca blog aku mengenal diri aku.. Ekeke.. Mahu juga lihat fakta banyak atau auta banyak.. Weeeeeee.. =)



Sambil menjawab soalan, aku sajikan kalian dengan lagu kegemaranku.. Jom layan..



WHEN YOU TELL ME THAT YOU LOVE ME (Westlife & Diana Ross)

I wanna call the stars
Down from the sky
I wanna live a day
That never dies
I wanna change the world
Only for you
All the impossible
I wanna do

I wanna hold you close
Under the rain
I wanna kiss your smile
And feel the pain
I know what's beautiful
Looking at you
In a world of lies
You are the truth

And baby
Everytime you touch me
I become a hero
I'll make you safe
No matter where you are
And bring you
Everything you ask for
Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

I wanna make you see
Just what I was
Show you the loneliness
And what it does
You walked into my life
To stop my tears
Everything's easy now
I have you here

And baby
Everytime you touch me
I become a hero
I'll make you safe
No matter where you are
And bring you
Everything you ask for
Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

In a world without you
I would always hunger
All I need is your love to make me stronger


FOOT NOTE: Nantikan kemunculan next entry, bakal suami Cahaya Yang Riang Gembira.. =)

12 Comments Here

aku serius xpernah nak ambik tau pasal korang hgagagagag aku bapak jht!

so yg aku tau pasal ko

perempuan!
pelajar doctor di perak
suka cerita hindustan dan korea
ko suka lelaki
ko bukan lesbian.
bukan juga gay.
bix x kutttt

ah tu je kut aku tau pasal ko hahahaha malo yer aku xmegenali diri mu!

REPLY

xkenal lg luar
dalam dah kenal sangat
;)

rasanya luar dan dalam xbeza sangat... kot

REPLY

hehe..
nk kte kenal sgt tu xde lah.. but wht i know bout u is u're so strong. caring n a lovely person.. manja mungkin. hehe..
;p


ske sgt bila akak pggil daus mengong
mcm lawak je.. ahaha~


sori b!!
:pp

REPLY

Roronoa Zoro adalah orang kanan Kapten Monkey D. Luffy. Nakama[kawan] pertama yang direkrut untuk jadi teman lanun kapten Luffy.

Kenal luar dalam..err...tak pernah jumpa jadi tak kenal n maka tak cinta.
:)

REPLY

main tipu betul kau..orang tag tak mo jawab pastu tag soalan lain...takleh takleh takleh.tak setuju,

Latest Entri : Peristiwa Subuh

REPLY

hee..akira bru jek kenal ngan kamu...ni antara apa yg akira nmp la..

orang senegeri...happy nampak di luar..tp dlm tak tahu..seorang yg sgt kuat n tabah..msh study..n da nak hbs..yeaaa...

tujer kot..lagik satu..chya yg riang ria itu adalah maksud nama kamu..:)

REPLY

*nampk..slh lak tulis tu...sila abaikan ejaan yg tertinggal ya..hehehe

REPLY

btw..lagu ni sgt lama..tp suka yg lama..:D..lagu ni besh..:)

REPLY
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

@ Mohd Adziim

wah Mohd Adziim, betol.. 100% markah untuk anda... hehe..
tetapi aku adalah lain loo.. cuba tngok sini. =)

@ farhanaDr,
yang aku tahu farhana adalah seorang yg comel, kelakar dan pelajar medic.. haha =)

kan3?

REPLY

Dr Farhana... Siapa bakal suami kamu itu

REPLY

wah.
siapakah dia?
hehe.
;)

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes