Ini Cahaya Yang Riang Gembira Sudah Kembali..

Jam menunjukkan pukul 4 pagi.. Aku selesai menggodek blog tercinta.. Ada beberapa masalah yang sudah agak lama aku perasan, cuma aku biarkan tak diselesaikan sebab kebuntuan.. Kapten datang menegur perihal link aku yang tidak berupdate di blognya.. Yup.. Aku mengalami masalah feed blog sebenarnya.. Mungkin kerana kerap kali menukar template.. Tapi permasalahan aku agak unik di mana ada sesetengah blog, link aku akan berupdate setiap kali ada entry baru.. Contoh di blog Jard, blog Joegrimjow.. Tapi tidak di beberapa blog yang lain seperti blog Cikgu Isza, blog Kapten.. Dan mungkin juga ramai lagi.. Barangkali..


Akhirnya.. Jalan penyelesaian? Tukar template sebab aku dapati template comel-comel itu ada masalah.. Sebab perkara yang sama berlaku pada blog World Of You And Me.. Dan.. Akhirnya..



Aku dah tak mampu mengecat rumahku dengan warna-warni rambu-ramba.. Makanya, putih jadi pilihan utamaku.. Ianya mungkin hanya putih dan plain dan tidak melambangkan Cahaya Yang Riang Gembira tetapi aku mengharapkan tema Cahaya Yang Riang Gembira tetap akan terpancar walau tidak pada warna-warni blog mungkin pada coretan entry empunya blog.. Weeeeee..


Rasanya permasalahan aku dah settle lepas aku testing dengan sendiri.. Jadinya anda bolehlah add to list sekali lagi linkku ini.. Terima kasih.. Oh ya.. Jika masih bermasalah pada feed blog aku pada blog list kalian, jangan segan-segan inform aku ya.. Terima kasih.. Assalamualaikum..




Cahaya Yang Riang Gembira ingin kata, jaga diri elok-elok untuk "orang" yang akan "hilang" selama 2 minggu.. Enjoy buat kerja dan jalan-jalan.. Huhu.. Assalamualaikum..

Ulasan

Hizami Li berkata…
wow.
tukar lagi.
ehehe.
;)
azuan berkata…
ko punya link memang ada masalah kat blog aku,x berupdate~ nak masuk blog nie kena taip url hehee...
joegrimjow berkata…
gune je pape
asalkan ku nye lik ada
heheee
wallaweh...layout bertukar lagi.....
rhapsody LiN berkata…
kita serupaaa.....
hikhik~
:p


lin pon bru je tuka layout.. tp kaler pink. minat sgt smpai bgun tido tros bukak blog.ahaha
Tanpa Nama berkata…
x pe kak..
putih pn menarik ape??
hehee...
Jard The Great berkata…
trpk nk tukar template gak neh.. ehehe
:: Zami ::
Wow.. Ahaks..

:: Azuan ::
Tu la.. Perasan gak.. Tp tengkiu laa sudi menaip URL untuk smpi ke sini.. Hik hik..

:: Joe ::
Sudah pasti kamu ade.. Heehee..

:: Aainaa ::
Hahaha.. Takde keje kan..

:: Lin ::
Yep2.. Kita serupa.. Hoho..

:: Umar ::
Menarik kan? Suci gitew..

:: Jard ::
Tukar2.. Tapi kan.. Okey dah tu.. Huhu..
ISZA berkata…
walaupun tak nampak farhana ader update atau x.. insyallah.. jika berkesempatan akak dtg menjengah.. akak dah masuk kan link template baru dah hasilnya... tadaaaa.. nak nampak entri terkini :)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?