Pesan M.Daud Kilau: Senyumlah Senyumlah

Kredit untuk Paksuu atas email ini.. Hmmmm.. Tinggal beberapa kerat hari saja lagi aku akan pulang ke Ipoh dan memulakan kembali sesi pengajianku untuk my final year.. Posting ke tempat baru, Tronoh ke Batu Gajah, tak silaplah.. Ouh.. Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar di tempat baru.. 2 bulan di sana.. Hmmm.. Oranglidi.. Sila belanja wa makan hari-hari.. Hahahaha..





Smile since you were kids..





Keep smiling to be beautiful when you grow up..





Even your beauty faded, you still look so happy..





No matter what bad things happen to you, remember to keep your smile on your face..


FOOT NOTE: Ehem ehem.. Di blog ada 2, 3 orang kata, senyuman manismu, ada pula kata senyumanku macam Wardina, lagi yang buatku kembang semangkuk, I like your smile, so sweet.. Di kolej, my lecturer said, I love to see when you're smiling.. Haish.. Alangkah bagus kalau aku boleh senyum nampak gigi.. Pasti lebih menawan.. Kah kah kah.. Tapi bimbang nanti Ratu Bersiong pula title diberi.. Adehhhh.. Apa-apa pun, aku akan tetap terus tersenyum, NO MATTER WHAT BAD THINGS HAPPEN.. :)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?