Bila Jatuh Orang Kata Syok, Manis, Masyuk.. Kenapa Aku Rasa Sakit?

Sepatutnya bersama dengan entry ini harus diiringi dengan alunan lagu Alicia Keys ~ Fallin'.. Barulah dapat feeling dan jiwa, untuk menelusuri bait-bait coretan entry ini.. Haha.. Oh ya.. Happy weekend semua.. Selamat kembali ke sekolah dan kolej masing-masing.. Weekend pasti jalan sesak.. Lagi!!!




Bicara soal jatuh.. Dia kata syok.. Lagi seorang kata manis.. Ada yang kata masyuk.. Aku garu-garu kepala.. Jatuh itu syok? Manis? Masyuk? Sakitkah mereka.. Seumur hidup aku, tipu kalau aku kata, aku tak pernah jatuh.. Tapi jatuh ringan-ringan saja.. Erk.. Ada ringan-ringan juga ya.. Hik hik.. Tapi jatuh yang kali ini, lain dari yang lain.. Luar biasa.. Kenapa aku kata luar biasa?



Sebab aku menangis untuk jatuh yang kali ini.. Jatuh kali ini benar-benar sakit bagi aku.. Rasanya seperti semua nerve-nerve aku merasai kesakitan aku.. Why must be me? Dulu yang ringan-ringan aku mungkin mampu tanggung.. Tapi kali ini.. Ianya terlalu berat.. Sakitnya juga amat perit dan menyucuk.. Sungguh kalau begini rasanya jatuh, aku tak mahu lagi jatuh.. Aku serik.. Kibarkan bendera putih.. Aku surrender.. Bukan kalah cuma aku tak bersedia untuk jatuh lagi.. Bagi aku masa untuk pulih..



Hello guys and girls.. Seriously, aku perlu masa okey untuk heal.. Jatuh terjelupuk dari tandas duduk ke bawah, dan punggung mencium lantai, memang sakit yang amat.. Basah lagi, mandi free.. Euwww.. Rasa macam mahu patah pinggang.. Aiyo.. Mahu urut.. Mahu urut.. Pinjam tangan siapa-siapa boleh? Perempuan saja!!!! Hohoho.. Okey okey.. Mahu rehatkan pinggang.. Tata semua..



FOOT NOTE: Sedang berhempas pulas menyiapkan contest Joe.. Hoho.. Dedicated sungguh saya.. Erk.. Sorry tentang jatuh di atas ya.. Hahahaha..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?