I Swear From All For One

Untuk Cikgu Isza, inilah hasilnya.. Apa-apa pun, aku suka banget ini tag.. Heehee..

RULES:

  1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle
  2. For each question, press the next button to get your answer.
  3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
  4. Tag 10 friends.
  5. Everyone tagged has to do the same thing.
  6. Have Fun!


1) If someone says ARE YOU OKAY? You say
Tearing Up My Heart (N'Sync)
~ It's tearing up my heart when I'm with you..


2) How would you describe yourself
Kembali Pulang (Kangen Band)
~ Wajahmu mengingatkan ku, dengan masa laluku..


3) What do you like in a guy/girl?
Memburu Impian (Kristal)
~ Akan ku genggam biarpun hitam, menjadi milikku..


4) How do you feel today?
Nurnilam Sari (Awie & Search)
~ Sekadar berhasrat, berlindung dalam lena.. Pejamkan mata, untukku lupakan sengsara..


5) What is your life's purpose?
Bila Cinta Didusta (Screen)
~ Insan jadi idaman, kini dimilik orang.. Cinta yang diimpikan putus di tengah jalan..



6) What's your motto?
Di Alam Fana Cinta (Fotograf)
~ Bila terpejam lena, jasadku tidak berdaya, mencari engkau di mana..


7) What do your friends think about you?
Kenangan Lalu (Flybaits)
~ Puas sudah, kau melukakan.. Tiada pernah kau meyakinkan, hati ini yang selalu mengharapkan kasihmu..


8) What do your parents think of you?
Harum Subur Di Hati (BPR)
~ Titisan air mata di pipiku, memanjat doa suci, saat indah aku bersamamu..


9) What do you think about very often?
Cinta Kain Putih (Putra)
~ Ku dalam sendiri tiada tempat untuk menanti, tiadamu aku menyepi, bayanganmu aku mencari..


10) What is 2+2
Istimewa (Indigo)
~ Nyata kau satu dalam berjuta, wahai jelita kau istimewa..



11) What do you think of your best friend?
Ada Di Dalam Tiada (ResQ)
~ Itu hanya dahulu, waktu manisnya rindu.. Kini semua hilang, tinggallah aku seorang..


12) What is your life story?
Srikandi Cintaku (Bloodshed)
~ Dingin malam, tirai kenanganku, menyerlahkan segurun ingatan..


13) What do you want to be when you grow up?
Salam Sejahtera (Samudera)
~ Tidak setanding paras, wajahmu itu menjadi rindu..


14) What do you think when you see the person you like?
Yank (Wali Band)
~ Aku tak mahu bicara sebelum kau cerita semua..


15) What will you dance at your wedding?
Lemon Tree (Fools Garden)
~ I'm sitting here in the boring room, it's just another rainy Sunday afternoon..



16) What is your hobby/interest?
Butakah Cinta (Spring)
~ Kau hilang bila ku tiba, kau datang bilaku kecewa..


17) What is your biggest fear?
Saling Merindu (Leon)
~ Usah tkau tangiskan, pada cinta lama.. Usah kau impikan kita kan bersama..


18) What is your biggest secret?
Ramalanku Benar Belaka (Umbrella)
~ Kau memilihku, di atas dasar apa.. Apakah kerna cinta atau pelepas sepi cuma..


19) What do you want right now?
Cinta Ini (Siti Nurhaliza)
~ Betapa engaku menyintai, agungkan aku bagai seorang puteri..


20) What do you think of your friends?
All My Life (Kc & JoJo)
~ I will never find another lover, precious than you..



21) What will you post this as?
I Swear (All 4 One)
~ I swear by the moon and the star and the sky.. And I swear, like a shadow that's by your side..


Selesai!!!! Heehee.. Tag orang? Siapa yang baca, silalah buat.. Hehe.. Ikut kesenangan masa anda ya.. Aku suka tag ni sebab aku boleh eksyen kat oranglidi aku ada lagi banyak koleksi otai rock daripada dia.. Muahahaha.. Okey.. Daa semua.. Assalamualaikum..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?