Mari Kita Membaca Cuti-Cuti Begini.. Untung Untung Dapat 10 POUND!!!

Hari Jumaat.. Tempat aku sekarang, Melaka.. Balik rumah adalah perkara paling indah.. Mampu buat hati riang gembira.. Oh ya.. Semalam Joe telah mengumumkan undi mengundi untuk Contest Weekend @ Sheffield telah bermula.. Jadi apa tunggu lagi? Anda undi 5 entry yang anda rasa best dan anda suka, dan anda berpeluang menang 10 pound.. Menarik bukan? Heehee.. Tarikh tutup 1 Mac.. Total entry ada 43 kesemuanya.. Aku sudah selesai membaca setiap satu darinya.. Seperti kata Joe, semua entry tak menyesal untuk dibaca.. Anda bacalah, baru anda mampu tentukan yang mana adalah terbaik dari kaca mata anda.. Membaca amalan mulia, jambatan kepada segala ilmu.. Betul tak? Jom jom jom baca entry..



Dan ini, adalah entry yang aku gunakan untuk join contest weekend @ sheffield.. Bertemakan True Meaning Of Love.. Enjoy reading..



Salam Maulidur Rasul juga buat semua.. Assalamualaikum..


FOOT NOTE: Rasa seperti terjaga dari lena yang sangat panjang.. Heehee.. :)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?