Pengajaran Yang Boleh Diambil Daripada Makanan | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Pengajaran Yang Boleh Diambil Daripada Makanan

6 comments
Assalamualaikum.. Salam tengahari dan salam brunch untuk semua.. Jemput jemput makan.. Nasi goreng udang ada, mee goreng udang ada, kuew teow udang pun ada, mee udang pun ada.. Semua udang enak dimakan lepas makan tergaru-garu badan.. Kikiki.. =p



Popularnya Kuala Sepetang adalah kerana Mee Udang.. Awal menetap di bumi sana, rasa tak selesa, rasa nak cepat-cepat balik dan habiskan masa sebulan dalam sekelip mata.. Itu yang kita minta, itulah yang kita dapat.. Sekelip mata sebulan dah berlalu.. Mula-mula tak suka, endah tak endah, sekarang terindu-rindu teringat-ingat.. Balasan.. Hamik hang!! Semoga mesej di sebalik kisah ini sampai tepat ke hati anda.. T_T



Serves me right!! Sekarang nak pergi kolam udang pancing udang masak nasi goreng udang.. Rindu punya pasal.. Kikiki.. Tata semua.. Selamat menjamu selera ya.. Assalamualaikum..

6 Comments Here:

Linglung berkata...

1st!!

Linglung berkata...

2nd pun gua ok..keh keh keh.

lu nk mkn udang lg best dtg rompin, segala udang ada. tp kalau g sana pun, lu kena cr sendiri la udang, gua jrg balik kampung..gua kat kl..hehe

p@kcikLie berkata...

pancing udang..dasat lu..

diana berkata...

tu la yang paling best kat kuala sepetang..
udang..memang siang malam makan udang..
seronok betul..

manje berkata...

salam

makan udang mmg sgt nikmat
tetmbh yg segar2 baru naik
dari air... (^___^)

lapar jgk tgk gmbr mknan2 tu

adrinaqamarina berkata...

rina pernah pegi! ag satu kat kuala sepetang tu dye panggil mee banjir :D

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.