It Is A Classic Love Story Yet So Sweet | " Cahaya Yang Riang Gembira "


It Is A Classic Love Story Yet So Sweet

4 comments
Assalamualaikum.. Selamat malam rakyat Malaysia.. Tengahari dah update sekali.. Malam wajib lagi sekali.. Sebabnya hari ini Lovey Doveyland tak update lagi pasal CINTA.. Kan ke isu berwajib dalam blog puprle ini adalah CINTA.. Kalau tak ada isu itu, macam lagu tanpa irama, pincang.. Kikiki.. =p

* * * * * * * * * *


DINDA
Setiap orang punya impian.. Impian itu yang bisa meneruskan kehidupan ini..
Impian dinda adalah untuk mendapatkan cinta sejati..

KANDA
Jika patah sayap rajawali, bertongkat jua kanda ke mari..

DINDA
Adinda anggap sebagai janji..

KANDA
Bila sampai waktu kita akan bersama..


* * * * * * * * * *



Bagaikan Sakti

Cinta datang
Tanpa diundang
Seumur masa tercipta

Dia datang bagai sakti
Bagai menyaksi mekar
Kembang pagi

Cinta datang
Dengan senyuman
Panasnya membakar mentari

Wajah yang tergambar
Tak akan terpudar
Dari hati insan yang fana ini
Fana ini

Tak mungkin mentari
Akan terus sembunyi
Tiada sempadan
Tak bisa ku lewati

Jika ini hakikatnya
Aku serahkan jiwa dan ragaku
Menantimu walau sengsara
Jika ini ketentuannya
Jika ini hakikatnya
Aku serahkan jiwa dan raga
Jika ini ketentuannya
Kau kan jadi milikku jua


My favourite song.. And.. My favourite dialogue.. Petikan Puteri Gunung Ledang.. Assalamualaikum semua.. Selamat berhari Isnin.. =)

4 Comments Here:

Hizami Rahim berkata...

oh.
lagu dinda tu atilia nyanyi ek ?
sedap lagu tu.
XD

farhana berkata...

Bila dihayati lirik tu, terjatuh cinta pulak pada lagu bagaikan saksi..
sungguh mendalam..
siap ada perkataan fana lagi
hehehehehe

adrinaqamarina berkata...

rakyat msia je? rakyat msia di egypt cam ne? hehe

tak pernah dengan lagi lagu tu. nak try la.

zulkbo berkata...

salam..
nice song..
kesukaan saya juga ni

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.