Impian Akan Jadi Kenyataan..

Assalamualaikum penghuni sekalian blog.. Salam hujung minggu.. Hari ini dah 16hb Oktober.. 2 hari dah berlalu.. 14 Oktober lalu nenek aku dan Ibu Long serta Ayah Long telah selamat berangkat untuk menunaikan haji.. Disebabkan jadual yang padat dan kesibukan yang menghambat dari pagi sampai petang, aku tak dapat menemani menghantar mereka berangkat ke sana..


Pada tarikh itu, memang ramai saudara mara aku di Kampung Makam yang berangkat menunaikan haji.. Makanya Lapangan Terbang Senai itu memang penuh dengan orang Kampung Makam.. Terbaik punya!! Meriah uolls.. Ekeke.. Ramai juga saudara mara aku ya.. Rasa-rasa nanti majlis kahwin aku nak buat di Kampung Makamlah.. Tak mahu katering bagai.. Nak masak sendiri di rumah.. Lagi meriah.. Rewang rewang.. Wah!! Berangan lagi.. Haih.. =p


Apa-apa pun, semoga segalanya berjalan lancar di sana.. Selamat menunaikan ibadah haji.. Selamat pergi dan selamat pulang.. Amin.. =)



Kredit kepada adik sepupu untuk gambar-gambar ini.. Thanx sebab tag Along ya.. Ngee.. Gambar yang atas baru suku dari jumlah saudara mara aku.. Tak sempat nak capture semua.. Nenek aku yang pakai tudung purple.. Ibu Long berbaju hitam dan di sebelahnya Ayah Long.. Sebelah Ayah Long? My babah.. Sihat abah aku ya.. Ekeke.. Mak pula ada nun di belakang sana.. Haish.. Rindu rindu!! Heee.. =)


Impian akan jadi kenyataan.. Duit gaji bila dah kerja nak simpan sedikit di Tabung Haji.. Cukup jumlah sampai masa, boleh hantar mak abah pergi haji.. InsyaAllah.. Mudah-mudahan.. Amin.. =)


Assalamualaikum.. Happy weekend semua..


FOOT NOTE: Plus.. Lepas setahun kerja, nak beli Honda sebiji.. Accord? Err.. Mampu ke eh? Hurrmmm..

Ulasan

rhapsody LiN berkata…
mesti mampu punye.. buat locum bnyak2
^_^
adrinaqamarina berkata…
kak long~! ngee~!

rewang best2!

piss3, yang pegang slr tu cam menarik. <3
NER berkata…
k.long..saya pun bercita-cita camtu gaks..moga2 cita2 kita tercapai :)
FatinNad berkata…
semoga impian kaklong tuh jadi kenyataan ea..?

kita nak g sane same2 ngn diorg. mst syok kan.?

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?