16 Jul 2010

Assalamualaikum..
Salam sayang di pagi Jumaat..
Dari aku untuk kamu.. =)


Oh ya.. Mahu tips ya tadi? Tips pikat "gadis"? Moh kita usha!!!






Farhana tak suka bunga.. Apa saja bunga KECUALI bunga-bunga cinta.. Ekeke..



TETAPI.. Farhana adalah "gadis" yang sangat-sangat sukakan epal merah.. Epal merah mampu buat dia tersenyum sambil makan, sampai hilang tangkai hilang biji epal..


Sekian saja sesi pemberian tips percuma untuk memikat "gadis" dengan epal merah.. Harap maklum.. =p


P/S: Eh.. Eh.. 4 perkataan "gadis" di atas dalam kurungan.. Ekekeke..




FOOT NOTE: Minyak naik 5 sen.. Bukan minyak angin, minyak zaitun atau orang minyak.. Minyak petrol derr.. Haish.. Tangki Atos aku pasti merindui minyak petrol sebab lepas ni aku nak isi guna MINYAK LINTAH jek.. Sure power kot.. Ooppss.. Tapi epal merah tak naik harga.. Jangan risau.. =p


17 Comments Here

berbunga2 riang ye cahaya yg riang gembira ni.

ekeke ^_~

REPLY

ooo cam tu ye dr farhana..epal merah je..

REPLY

sy x suke makan epal!
suke makan oren lagieyh

REPLY

wah...doc pakai atoz...nice doc...epal merah ssh nak cari skrng..durian ok x?hehe..

REPLY

sy suka epal hijau! :)

REPLY

eh... bkn suka coklat ke. :-)

REPLY

hurm hurm, kalo epal merah tu dtg dlm pakej cm bouquet bunga tu mesti doc lg suke kn? =p

REPLY

bunga yang tu suka x?..lalalala

REPLY

saya suka epal hijau!!!

REPLY

aku suka makan epal yang tak bape nak merah. ala yang rangup tu. suka sangat.

tapi aku suka bunga juga. ros merah lambang cinta. kehkeh

REPLY

notakaki lucahhhhhhh

REPLY

epal merah memang superb :)

jimatla bf cik farhana nnt. epal merah je hari2.hehe

REPLY

waaaaaaaaaaaaa.....mg bes ngan epel......

REPLY

salam..
tahu dah..nak pikat lah..
tunggu sebakul epal merah dari ku..
hu hu..

REPLY

nanti sy pos epal merah nak???
=)
Nak pikat dr nih hehehe

REPLY

tips baru bagi awe ni kak...huhuhu...tak tahu plak pasal epal ni...tpi mmg suka epal...tq for da tips

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes