Tips Pikat "Gadis" Dengan Epal Merah | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Tips Pikat "Gadis" Dengan Epal Merah

17 comments
Assalamualaikum..
Salam sayang di pagi Jumaat..
Dari aku untuk kamu.. =)


Oh ya.. Mahu tips ya tadi? Tips pikat "gadis"? Moh kita usha!!!






Farhana tak suka bunga.. Apa saja bunga KECUALI bunga-bunga cinta.. Ekeke..



TETAPI.. Farhana adalah "gadis" yang sangat-sangat sukakan epal merah.. Epal merah mampu buat dia tersenyum sambil makan, sampai hilang tangkai hilang biji epal..


Sekian saja sesi pemberian tips percuma untuk memikat "gadis" dengan epal merah.. Harap maklum.. =p


P/S: Eh.. Eh.. 4 perkataan "gadis" di atas dalam kurungan.. Ekekeke..




FOOT NOTE: Minyak naik 5 sen.. Bukan minyak angin, minyak zaitun atau orang minyak.. Minyak petrol derr.. Haish.. Tangki Atos aku pasti merindui minyak petrol sebab lepas ni aku nak isi guna MINYAK LINTAH jek.. Sure power kot.. Ooppss.. Tapi epal merah tak naik harga.. Jangan risau.. =p


17 Comments Here:

rhapsody LiN berkata...

berbunga2 riang ye cahaya yg riang gembira ni.

ekeke ^_~

Nazz@Purple berkata...

ooo cam tu ye dr farhana..epal merah je..

Lelaki Ini berkata...

sy x suke makan epal!
suke makan oren lagieyh

black_mel berkata...

wah...doc pakai atoz...nice doc...epal merah ssh nak cari skrng..durian ok x?hehe..

hans berkata...

epal merah ni xsedap

p/s : Review Film : Mantra Filem Seram Paling Terbaik Keluaran Metrowealth?

molmolla berkata...

sy suka epal hijau! :)

SyuQ berkata...

eh... bkn suka coklat ke. :-)

SuRayA^i. berkata...

hurm hurm, kalo epal merah tu dtg dlm pakej cm bouquet bunga tu mesti doc lg suke kn? =p

pal7 berkata...

bunga yang tu suka x?..lalalala

azuan berkata...

saya suka epal hijau!!!

puteri biru berkata...

aku suka makan epal yang tak bape nak merah. ala yang rangup tu. suka sangat.

tapi aku suka bunga juga. ros merah lambang cinta. kehkeh

.alie. berkata...

notakaki lucahhhhhhh

MissNafa berkata...

epal merah memang superb :)

jimatla bf cik farhana nnt. epal merah je hari2.hehe

luve hunter berkata...

waaaaaaaaaaaaa.....mg bes ngan epel......

zulkbo berkata...

salam..
tahu dah..nak pikat lah..
tunggu sebakul epal merah dari ku..
hu hu..

farhana berkata...

nanti sy pos epal merah nak???
=)
Nak pikat dr nih hehehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

tips baru bagi awe ni kak...huhuhu...tak tahu plak pasal epal ni...tpi mmg suka epal...tq for da tips

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.