21 Jul 2010



Asal kapas menjadi benang..

Dari benang menjadi kain..

Barang lepas jangan dikenang..

Sudah jadi hak orang lain..

Patah kan tumbuh..

Hilang kan berganti..

Akan sembuh..

Kalau diubati..



FOOT NOTE: Ubat apalah agaknya.. Ada jual ke di farmasi?

19 Comments Here

ada..jual kat farmasi namanya sabar..tabib besar atas sana yang ubatkan..tak de sape leh ubat sebaik DIA..:)

p/s: npe yer topik ini dikeluarkan?? huhu

REPLY

apa lagi masa la. :P
ubat dia masa.

tapi kalau nak beli kat farmasi xdpt dee..ambik kat klinik boleh nama dia MC hehe

REPLY

free je lah, mane kena beli huhu~

REPLY

salam..
yang pergi biarlah pergi
jangan di kenang merundung mati..
yang baru ada menanti..lebih baik berkali-kali..

REPLY

time will heal evrything dear..

REPLY

ubat batuk cap ibu dan anak ;p

REPLY

betol kata jard BTS kan ada..! aku nie mcm gigolo korang perempuan nak kasih syg cakap je la! apa la susah yer hahaha :P

REPLY

takpeeee.. ada banyak lg yg lain :) insya'allah.

REPLY

ubat sakit aggau.


" Info + Cinta + Rindu " = www.pengeRindu.com

REPLY

kenape ni dr ?


cite kat aku kebenarannya ?

REPLY

nape ni doc?sian kamu..bersabarlah ye..tu je la kot ubatnye..

REPLY

dr..
cari semula ok..
InsyaAllah..ada tu..

kapas baru jadi kain je..belum lagi dijahit dan dipakai pada tubuh..

kan?..

REPLY

lebih parah dari penyakit barah ke ni?

REPLY

aduhai sabarlah hati, tahan sakit hingga satu hari ada pengganti.

ubatnya?

keep urself busy. jangan ingat2 lagi

REPLY

carik je la yang lain...

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes