Dah Jadi Milik Orang Lain | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Dah Jadi Milik Orang Lain

19 comments


Asal kapas menjadi benang..

Dari benang menjadi kain..

Barang lepas jangan dikenang..

Sudah jadi hak orang lain..

Patah kan tumbuh..

Hilang kan berganti..

Akan sembuh..

Kalau diubati..



FOOT NOTE: Ubat apalah agaknya.. Ada jual ke di farmasi?

19 Comments Here:

akira sendoh berkata...

ada..jual kat farmasi namanya sabar..tabib besar atas sana yang ubatkan..tak de sape leh ubat sebaik DIA..:)

p/s: npe yer topik ini dikeluarkan?? huhu

Boneka Tak Sakit berkata...

apa lagi masa la. :P
ubat dia masa.

tapi kalau nak beli kat farmasi xdpt dee..ambik kat klinik boleh nama dia MC hehe

Matt berkata...

free je lah, mane kena beli huhu~

zulkbo berkata...

salam..
yang pergi biarlah pergi
jangan di kenang merundung mati..
yang baru ada menanti..lebih baik berkali-kali..

rhapsody LiN berkata...

time will heal evrything dear..

Jard The Great berkata...

bts ade.. hehehe

mukasurat17 berkata...

ubat batuk cap ibu dan anak ;p

Boneka Tak Sakit berkata...

betol kata jard BTS kan ada..! aku nie mcm gigolo korang perempuan nak kasih syg cakap je la! apa la susah yer hahaha :P

molmolla berkata...

takpeeee.. ada banyak lg yg lain :) insya'allah.

Mr. J pengeRindu berkata...

ubat sakit aggau.


" Info + Cinta + Rindu " = www.pengeRindu.com

deus X machina berkata...

ubat gigi cap tikusi

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

kenape ni dr ?


cite kat aku kebenarannya ?

♥CIK SHA♥ berkata...

nape ni doc?sian kamu..bersabarlah ye..tu je la kot ubatnye..

pal7 berkata...

dr..
cari semula ok..
InsyaAllah..ada tu..

kapas baru jadi kain je..belum lagi dijahit dan dipakai pada tubuh..

kan?..

cikgu isza berkata...

lebih parah dari penyakit barah ke ni?

Hime berkata...

tahajud :)

Mohd Adziim berkata...

Aaa....sakit.

nursarah berkata...

aduhai sabarlah hati, tahan sakit hingga satu hari ada pengganti.

ubatnya?

keep urself busy. jangan ingat2 lagi

Cik Q berkata...

carik je la yang lain...

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.