20 Jul 2010

Assalamualaikum.. Salam hoyeh untuk semua.. Aku dah siap kerja.. Rasa macam nak menangis bila kerja dah siap.. Ekeke.. Pagi tadi masa buka blog, nampak ada iklan Nuffnang.. Dalam iklan ada EPAL MERAH.. Weeee.. Suka-suka.. *poyo jek aku* =p




Aku baru lepas tengok video dari Ustaz Azhar.. Ceramah bertajuk KAHWIN OII.. Walaupun aku tak faham sangat sebab Ustaz Azhar ni kecek Ganu kot.. Ke kecek Kelate.. Entahlah.. Tapi bolehlah buat aku tibai gelak dengar ceramah dia.. Kalau ada orang boleh translatekan lagi best.. Lalala.. =p







Pesan ustaz Azhar, wahai orang muda-muda, mana-mana yang dah boleh keluar belanja, beri nafkah, bernikahlah.. Dalam hati aku jawab, BAIKLAH USTAZ.. Ekeke.. Anda nak jawab apa? =)


Semoga dapat manfaat, gelak-gelak juga.. Pesanan jangan dilupa.. Ekeke.. Assalamualaikum semua..

37 Comments Here

baiklah ustaz!! :) tersama lak jawapan kite.
tetapi sy takde pasangan mahu kahwin ustaz.. huhhu~

REPLY

yeay! setuju..dah khwin dah..tuan belog bla lg..;p

REPLY

baik ustaz..sya ikut ckp ustaz..tp cik abg lom hbs..thn depan la ya ustaz..:)

REPLY

ahahaha..lawak la doc ni..baik!!tapi ongkos belum cukup ustaz..hik3..

REPLY

mahu berbelanja untuk emak dah ayah puas :)

kalau muda2 dah kawen lupa tanggungjawab kat mak ayah tak guna gak!

ada video ke tu?
x leh buka dan x nampak apa2 :))

REPLY

lau dah sampai seru n dah ada rezeki boleh je meneruskan hajat.. best apa kawen nie.. hehehehe

REPLY

@molmolla Hahaha.. Sama-samalah kita mencari psangan ye.. :p

REPLY

@FyZaWahh.. Dah kawen dah.. Jeles2.. Haha.. Saye lambat lagi kot..

REPLY

@akira sendoh Ckap ngan abang angkat jangan tunggu lama-lama.. :p

REPLY

@♥CIK SHA♥ Haaa.. Kalau ongkos tak cukup tak leh laa.. Lalala.. :p

REPLY

@sI tEDI Jadinya, jangan dilupa ibu bapa.. Walaupun kawen muda.. Erk!!! :p

REPLY

@miMiE aZiMaSK ^V^ Haha.. Best best.. Eh. Best ke? :p

REPLY

salam..
dah cukup baligh
dan kenal mana buruk
boleh nikah dah..
yang buat susah ni kita je
belanja la, hantaran la..
mas kawin yang wajib jika di Pahang
cuma RM22.50 tunai......

REPLY

haha..menarik. ni cakap teganu. gua faham..gua rasa gua dah bersedia meyahut cabaran ustat ni :p

REPLY

cakap kat ustaz tu..kalau dh betul2 stabil hidup baru leh kawen dgn senang hati..hehehe


pagar dah roboh laaaa..hihihi

REPLY

lama dah kawen.. tapi zde le muda.. 26 tahun.. mak kawen umur 19.. opah kawen umur 12 tahun..

REPLY

ning ustak ganung ni! memang beh!!!!! kalau phm bhsa ganu lagi best dgr dia nye ayat 'nyindir'.

"bapok wali reboh, doh mung guane ngat kuali hangit eng.."-nice one la. haha

REPLY

yang ayat ngelast lagi lawak! hahaha

REPLY

@zulkbo Waalaikumsalam.. Betul tu.. :)

REPLY

@Linglung Waaaa.. Gua tak paham derrrr.. Tapi bgus laa kalau lu dah sedia.. Wa jeles.. Sekian. Haha.. :p

REPLY

@peaNut Heee.. Yup.. Kestabilan harus kita capai dulu.. :)

REPLY

@cikgu isza Umur 26? Okey gak tu kak.. Heehee..

REPLY

@oranglidi Alaaaa OL.. Ko ni saje jek kannnnn.. Jelesss arr camni.. Aku tak bape nak paham laa.. Tapi layan jek. Hahaha..

REPLY

@oranglidi Alaaaaa.. Lagi sekali saje jek kan ko ni.. :p

Lama tak nampak ko weh.. Heeee..

REPLY

ak pulak jwb..nok kahwin muda guane ustaz..calon x dok lagi nie..miahahaha ^__^

REPLY

akak...
ingt tow!
jgn kawen dgn usia yg lebeyh muda!
hehehe....

REPLY

@@juera Hahaha.. Tak dop jugok.. :P

REPLY

@Lelaki Ini Adehh.. Comel laa adik akak ni.. Haha.. Umar.. Ni kawen di usia muda bukan ngan usia yg lebeh muda hokey.. Hik hik.. :P

REPLY

alahai, nak jgk~
tp xckup duit lg T_T

REPLY

duit tak cukup lagi ustaz


cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!

REPLY

saya terima nikahnya ..... binti .... dengan maskahwin RM22.50 TUNAI..

REPLY

oh ya, ustaz Azhar ni cakap ganung :)

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes