Terima Kasih Daun Keladi, Lepas Ini Bagilah Lagi..

Terima kasih atas hadiahnya.. Heehee.. Ku suka kotak yang kamu guna.. Thanx a lot ya.. =)





Apa ada dalamnya biarlah rahsia.. Ekeke.. Poyo pula rasa dengan rahsia bagai.. Tapi.. Yang pasti.. Ada tudung comel.. Suka.. Weeeeeee.. Tapi wahai tudung-tudung hitamku, aku takkan melupakan kamu.. Jangan risau.. Terima kasih sekali lagi untuk hadiah-hadiah yang diberi.. =)


Tadi ada seorang abang nyanyi untuk aku lagu Aerosmith ~ I Don't Wanna Miss A Thing.. *kenapa? tak percaya? silalah percaya.. ekeke..* Bukan apa, cuma nak kata, romantik kalau ada lelaki petik gitar nyanyi depan awek.. Kan kan kan? Hehe.. Abang!! Kau Ilhamku satu.. Ngee.. =p


Okey okey.. Lepas abang itu nyanyi, dia hulur topi dia.. Hulurlah not biru dua tiga keping.. Penat dia nyanyi untuk aku, sedap lagi tu.. Hik hik.. Baiklah.. Tata semua.. Jaga diri elok-elok.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: Rasa lain sangat..

Ulasan

rhapsody LiN berkata…
owh.. abg bertopi biru.. igtkan 'abg' tu!


ekekeke~
^o^
El-Zaffril berkata…
Wakakakakka..... kamu punye entry... wakakakkakakak.... saya turunkan topi putih saya la kalau gitu
Jard The Great berkata…
waa.. chantek kotak tu.. ehehehe..
nora berkata…
selalu posmen hantar barang...
tp barang y alie beli la
T_T


lucu la pasal abang tu..
hik3~
Rara berkata…
mg tsgt la sweet muit nye ble ad laki petik gtar,nynyi utk kita..tak kacak cmne pn,ttp npk kacak tau! :)
Nur Suaidah Bachok berkata…
Owhhh. sama dgn kotakku~
akira sendoh berkata…
kotak cunnnn...nk tgk isi dlm..aci tak??? ngeee~
Hizami Li berkata…
cewahhh.
dpt tudung baru.
cepat2 upload gambar dgn tudung baru.
nak tengok.
;)
Sufi Asri berkata…
wah.. dapat tudung.. best3..

nak tergelak bab bro yg petik gitar lah.. rupanya penyanyi jalanan.. =P
Adziim berkata…
kat mana scene nyanyi tu?
black_mel berkata…
haha..ruginya x pndai main gitar..
Cik Lizi berkata…
oh,suka sangat lelaki dendang lagu dengan gitar! haha...walaupun bukan dari lelaki yang dikenali...hehe ;p
azuan berkata…
wah sronok bukan main dapat tudung ekeke~
Boneka Tak Sakit berkata…
mesti kat klia.
sbb aritu ada juga sorang abg tu nyanyi kat klia sedap gila dia nyanyi

klcenterl kut... pandai je aku ubah!
Tanpa Nama berkata…
kite sukakan kotak pepel itu..
bagi kat kite boleh?

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?