Kembali Pulang | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Kembali Pulang

8 comments
Lama Doktor Cinta bertapa hanya sesekali menjengah dan menjenguk.. Dihambat kesibukan tambahan mood untuk menulis juga langsung tiada.. Dunia kini dilanda permasalahan dengan isu Gaza.. Mari kita sama-sama berterusan doakan yang terbaik untuk semua..





Okey.. Aku dah kembali pulang.. Ngee.. Sekian.. Nanti aku blogwalking ya..
Till next time.. Assalamualaikum..





FOOT NOTE: Ingin pulang juga.. Huhu.. =(


Gambar kredit kepada Pakcik Google..

8 Comments Here:

Jantan Keparat berkata...

waiting for u akak!!!

Nur Su'aidah berkata...

i'm waiting my dior! :)
nway, kamu sihatkah?

El-Zaffril berkata...

Aku mahu pulang... hehehehhe

Jard The Great berkata...

aku nak balik kpg gak! =p

Roronoa Zoro berkata...

aku x pulang2.. =(

haha

hans berkata...

den dah sebulan dkt kampung nih
hahaha

pal7 berkata...

ringtone?..
lalala

akira sendoh berkata...

cantik la image kat bwah tu..suker..:)

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.