Perlu Ke Aku Buat Tabung Kahwin?

Semalam Zarah dapat check Nuffnang.. Pagi tadi mak telefon, rupanya check pertama Farhana pun dah sampai.. Ngee.. Tapi tak mahu cerita bab check.. Mahu cerita soal tabung..





Zarah kata semua check Nuffnang dia mahu simpan masuk ke dalam tabung kahwin.. Teruja aku dengar.. Erm.. Erm.. Agak-agak perlu tak aku buat tabung kahwin juga? Ngee.. Rasanya macam lambat saja lagi nak kahwin.. Adakah perancangan usia 24 akan tertunda jadi 26? 28? Atau 30? Hoho..





Sahabat serumah yang akan berkahwin tahun depan bilang, wang hantarannya ikut tarikh lahir dia.. RM 11,068.30.. Tiba-tiba keluar cadangan "tak pasti bernas" dari mulut seseorang, wang hantaran aku nanti ikutlah tarikh lahir aku.. RM 31,018.70.. Whoa!! Kalau begitu, makin lambat lagilah gamaknya aku kahwin.. Hoho.. Apa-apa pun, menabunglah dari sekarang.. Untuk masa depan yang cemerlang, gemilang dan terbilang.. Ngee.. =)



FOOT NOTE: Weeeeeee.. Bestnya rasa ada anak sendiri.. *tiba-tiba je kanzzz* =p

Ulasan

Boneka Tak Sakit berkata…
tauxpe!!!! kata2 nie tuk best yer ada anak sendiri! huhuhuhuhu...

anak bagi aku mcm kucing yg comel! *sambil belai manja anak buah aku pada leher yer gagagagag!!
Ibu Ammar berkata…
huhu, marilah menabung...! yeeha
Jard The Great berkata…
hehe.. peliknya kena panggil zarah.. org tak kenal nnt..

nk Jard jugak =)
myQza berkata…
aku dah ada tabung
Hizami Li berkata…
eh eh cuba terbalikkan.
jadi RM 87,013.10 haha.
lagi mahal pulak.
aduh~
El-Zaffril berkata…
Wah... mahalnye hantaran.,..
Cik Lizi berkata…
i likeeee entry kawen!huahua

eh eh
kenapa terlebey excited ni
okeh
mmg best bila sebut part kwennnn
part saving
trus down
bila nk ckup ni???huhu
iman berkata…
kawin mmg byk spending.sigh.fikir spending dan aturcara adat istiadat je terus jadi malas nk pk dah.haha
azuan berkata…
tabung menabung amalan mulia hohoo
Shahada Fauzi berkata…
perlu2!!menabung lah dari sekarang..bukan untuk kawen saje..tp untuk mase depan juge..hehehe..
rhapsody LiN berkata…
h0h0~
dh pk kawen....... nnti kenduri i nk vvip invitation tau!! xmo yg tag kt fb.hehehe..
Sufi Asri berkata…
wah2.. seronok nak kawen jer.. hehe..

kalo gitu bakal aku mungkin hantaran 1709.89 hehehe
Hazlin Nazri berkata…
tak perlu menabung... pegi je kat bank rakyat.. bank untuk semua..

**tolong promosi**
Adziim berkata…
Mahallllll la sangat.
Haha~
aish hana ni...sejak akhir² ni plan baik punya ye...ni dah nak menabung kawin plak ye..alhamdulillah....lalallaaa...;p
Zuwairi berkata…
sudah semestinya perlu.. supaya cpt kawen;)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?