Kalaulah Kata Cita-Cita Aku Sama Dengan Minah..

Cebisan kisah lawak ini aku petik dari status Facebook seorang rakan blogger, adik Hazwan.. Memikirkan betapa innocentnya jawapan yang diberi dalam cebisan kisah ini.. Hoho.. Buat yang dah pernah layan atau yang belum pernah layan, layan saja.. Zasssss..





Cikgu Zami: Cita-cita kamu apa Minah?

Minah: Saya nak ada keluarga dan anak-anak yang comel..

Cikgu Zami: Kamu pula Mat?

Mat: Saya nak membantu Minah mencapai cita-citanya.. =p


~ Terima kasih Cikgu Zami bagi saya pinjam nama Cikgu.. Ngee..





Kalaulah kata cita-cita aku sama dengan minah,........ Haaaaa.. Aku bagi korang semua chance sambung ayat untuk tajuk entry aku.. Silalah sambung dengan sekreatif yang mungkin.. Tuan blog mahu bagi sebuah hadiah misteri.. Jeng jeng jeng.. Enjoy weekend semua.. Assalamualaikum..



P/S: Aku dalam tajuk entry itu merujuk kepada Tuan Blog.. =)



Ulasan

Kuwe berkata…
Kalau lah ramai minah minah.
Untungnya sayaa.
iman berkata…
saya nak sambung!

iman : saya nak bantu Ana capai cita2 nye.
nora berkata…
alie : minah gatal.hahahaha


~ohhh keji jawapan alie,xpadan nak jadi cikgu
Boneka Tak Sakit berkata…
xpaham langsung!

tapi aku try lah

boneka : cita2 sy nak bermadu dgn zami dan memeriahkan lagi keluarga minah hahaha..
sukiminna berkata…
Kalaulah cita2 saya macam minah...

....siapa nak jadi encik mat saya?

hahah.. cam gay pulak ayt smbugn ni.

p/s: oh menjawab smbgn tu - sapo lagi..tepuk dada tanye hati..:P

sukiminna
TeRRoRRiZZ berkata…
sempoi..............
azuan berkata…
cita3 aku laen bebenor hahaa
Tanpa Nama berkata…
cik paro: tunggu jejaka idaman meminang dan mencapaikan cita-cita kamu!!
Tanpa Nama berkata…
cik paro: tunggu jejaka idaman meminang dan mencapaikan cita-cita kamu!!
Hizami Li berkata…
cewahhh.
terharu sudah.
haish.


cikgu zami: oh kalau macam tu cikgu nak tolong ajar anak-anak doktor farhana yang comel ya boleh?
Sufi Asri berkata…
aku xnak sambung.. tapi aku nak kata.. mat mmg kelakar.. hahaha
Amieynna Amin berkata…
mat syok kat minah..
hehehe..
tersedak saya baca citer ni..
aleena berkata…
haha..senang hidup:P
El-Zaffril berkata…
Konpem la si mat tu nak kawen dengan minah

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?