Bila Ramai Yang Mula Merisaukan Status Aku

0Salam di malam hari pula dariku untuk semua.. Scheduled entry sebab duduk rumah sibuk makan itu ini, ada DURIAN.. Makanya sibuk makan DURIAN.. Woohoo.. Sampai buat scheduled entrylah semata-mata nak makan durian yang dah lama aku idamkan.. Weeeee.. =)


Hoho.. Tajuk entry memang poyolah Farhana.. Dush sekali.. Ingat kau siapa? Budget artis? Mencetuskan fenomena dan gosip merata? Wakaka.. Memang artis pun.. Lalala.. Jika tidak masakan ramai sangat bertanya semenjak dua menjak ini dengan soalan-soalan hangat..


1) Dah tak single ke?

2) Korang ada apa-apa ke?

3) Bila couple?

4) Bila nak langsung? (soalan ini yang paling buat aku gelak guling-guling)


Hasilnya setelah ditambah ditolak didarab dan dibahagi, aku pula runsing bila ramai sangat yang mula risaukan tentang status aku.. Hoho.. Best friend aku siap bagi usul tentang kesesuaian sebuah group di Facebook buat aku.. Erk..




Penting sangat ke status di Facebook? Ada yang mungkin pandang serius, ada pula yang tak kisah.. Zaman sekarang pun terlalu ramai yang kelentong, tipu kiri tipu kanan, tapi tak kurang juga merahsiakan atas sebab-sebab yang munasabah.. Ngee.. Bagi aku, apa yang ada dalam hati, kita yang paling tahu.. Hati kita, orang tak tahu.. Betul tak? Hik hik.. Jadinya, anda pilihlah samada mahu biarkan diri diselebungi misteri atau tetap juga mahu merungkai misteri.. Ekeke.. Tata everybody nobody nobody but you.. Ngee.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: Lisa Surihani kata I'm Not Single.. Farhana kata? =p

Ulasan

azuan berkata…
aku buta FB~ sebab tue FB aku tak dok status3 nie huhuuu...
durian...durian...durian...ku mahu juga......

ala hana....ku tau kamu sedang bahagia...bak lagu abgNgah 'cinta abadi'...;p
Hizami Li berkata…
haha.
aiyoh.
apa sebenarnya status anda?
cewah.
nak jugak tanye ni haha.
;)
Kuwe berkata…
Sejak nak masuk musim world cup ni. Aku dah aktif update status!
ISZA berkata…
yang akak pasti.. belum jadi mak orang..
agaga~
jangan mara erk.. ;)
Frodo Baggins berkata…
arghhhhhh ...
single ke x single ke
wa balun jer!
hahahahhaha
penting ke?
mungkin ...
keh3
rahsiakan?
yer mgkin ada sebab.
wooohaaaaaa!



>>____<<
Amieynna Amin berkata…
status xpenting..
yg penting dalam hati ada taman..
hehe
Tanpa Nama berkata…
kalo dah ade..
akak buat press conference tow!
macam siti!
hahaha
El-Zaffril berkata…
Sudah tentu la penting status kat FB... u kan Artis...
akira sendoh berkata…
heheh..akira ada tgk gak psl group tu..pas pergi kat farhana nyer fb la..keke..kelakar gak ek..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?