Bak Kata Ajay Devgan, Susah Buat Keputusan, Tutup Mata.. Cuba Lihat Apa Atau Siapa.. Itulah Jawapannya..

Yeay!! Suka tajuk entry panjang-panjang.. Bila tajuk entry dah panjang, rasa macam tak perlu dah tulis panjang-panjang.. Tambah lagi dengan kehilangan jiwa nak berblog sekarang.. Hoho..


Cuti sekolah 2 minggu.. Bermula minggu ini sampailah minggu depan.. Jealousy dengan kawan-kawan juga adik sendiri yang belajar maktab.. Menyesal sikitlah tak ikut cakap abah masuk maktab dulu.. Hoho.. Sikit saja, tak menyesal banyak.. Aku tahu aku bukan budak sekolah, tapi aku juga mahukan cuti.. Mahu buat usul supaya pelajar medik diberi banyak cuti sama dengan pelajar IPTA kursus-kursus lain.. Zaman kerja dah tak ada cuti, sibuk memanjang.. Takkan masa belajar pun nak dera kami.. Waaaaa.. *merungut ke ni?*





Ingat mak tak balik kampung cuti-cuti sekolah begini memandangkan abah ada kelas di maktab, di UiTM lagi.. Hoho.. Tiba-tiba 2 hari lepas mak telefon dan bagi tahu akan pulang ke Kota Tinggi minggu depan.. Mak tanyakan samada aku ingin ikut sekali ataupun tidak.. Soalan yang sangat susah untuk diberi jawapan.. Kalau aku balik, maka aku kena naik bas dari Ipoh sampailah ke Johor.. Pertama kali.. Hmmmm.. Total 4 hari di kampung.. Sampai sekarang masih berfikir, perlu atau tak perlu balik..





Gambar-gambar di atas diambil semasa balik kampung 2 minggu lepas.. Ngee.. Bukan tak suka balik, suka.. Seronok pun memanglah seronok.. Tapi nanti bila time kena balik Ipoh, siapa nak pujuk kalau aku rasa sedih nak balik? Waaaaaaaa.. Sedih ya.. Sedih.. =(


Sambung berfikirlah.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: Tutup matalah.. Nak tengok apa yang keluar depan mata.. Bolehlah buat keputusan.. Bak kata Ajay Devgan dalam Pyaar Tho Hona Hi Tha.. Hik hik.. =p

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
kota tinggi di mana??
jom lah balik..
suka tengok pipi kamu..
comel!!
Abe Long berkata…
balik jgn tak balik.. tak yah balik jgn balik
azimask berkata…
ajay devgan ker? bukan ker dalam citer kuch kuch hota hai yg shah rukh hans cakap kat adik dia yang gemuk tuh..?? emmmm
fndrocka berkata…
menulis takda jiwa sama macam bercakap masa mabuk, iye dak...
tapi belum pernah lagi mabuk
Latest Entri : Shahir Si Pencuri
black_mel berkata…
xleh la mcm tu...sebab doc berhadapan dgn nyawa..so kena banyak training...
nora berkata…
jangan menyesal dan terus berusaha k sis

keep it up!!!
tang balik tu balik je la..
wat modal release tension

=)
rhapsody LiN berkata…
hehe.. ade je org akn pujuk u..
:)


take care
Adziim berkata…
Biasalah Dr....memang busy memanjang je.
Kerja goverment kalau dah tua2 skit jadi ketua/bos department bru best.
Ni ikut cerita doktor2 kt tmpt aku kerja la.
Dh jdi bos lepak skit, balik awal...ada hal emergency je bru stay di hospital..lau tak bgi anak2 buah[doktor baru handle]
Hizami Li berkata…
susah susah dulu.
senang senang kemudian.
;)
hehe.
so cik farhana nampak apa/siapa bila pejam mata tu?
Ibu Ammar berkata…
huhuhu..2 mggu cuti sekolah.lama nya.
Kuwe berkata…
Sapaa suruh gatal jadi doktor.
Hehh. Takpalah. I sakit ada diskaun u~




p/s: dekat dashboard aku, kau memang top 1 update. Boleh dapat tokoh menulis rajin ni.
Jard The Great berkata…
hehe.. balik! jom!
azuan berkata…
best buleh balik!!
Tanpa Nama berkata…
sy pujuk!!!
okeyh?
ISZA berkata…
patutlah johor tak sepanas ipoh.. johor banyak pokok.. ipoh hutan kapur.. huhuhu

dah tutup mata? jangan pekakkan telinga pula ;)
El-Zaffril berkata…
Meh saya pujuk meh... hahahaha... Hana... saya sudah lama tidak tengok hindustan
Suraya I. berkata…
bertabah!
mmg x best nek bas jauh2..da mrase T_T
akira sendoh berkata…
tak yh ar balik..meh ar duk mlka..hee..nak ttp mata la..nmpk sape ek???..heee

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?