2 Jun 2010

Terima kasih Jard The Great atas hadiah istimewa darimu ini.. Akan ku terima dengan sepenuh hati, setulus jiwa dan raga.. Ngee.. Nak lihat hadiah apa yang diberi oleh Jard? Jom usha..




Okey okey.. Mari mula terima hadiah.. Ekeke..


1) How tall should he be?

Nak lebih tinggi dari 156cm..


2) What hair colour should he have?

Natural.. Biarlah ianya hitam dan menjadi putih mengikut peredaran masa.. Tak perlu celup-celup..


3) What kind of personality should he have?

Sanggup kerja keras untuk masa depan dirinya dan keluarganya..


4) Older or younger?

Mana-mana pun boleh.. Jodoh orang kata..


5) What actor should he be most like?

Tak perlu.. Aku suka kalau jadi diri sendiri..


6) What singer should he most be like?

Macam Jard, aku tak kisah suara sedap atau tak.. Yang penting, one day aku nak dia nyanyikan untuk aku.. Kalau ditakdirkan bersama, mahu dia nyanyi hari-hari untuk aku setiap kali sebelum masuk tidur.. Boleh ke tak?


7) Do they need to cook?

Biar aku yang masak untuk dia.. Dia berehat saja.. =)


8) What is his best body part?

First of all, matanya.. Dan tangannya yang susah payah bekerja.. =p


9) What car should he drive?

Tak kisah.. Kalau kata jalan kaki pun elok juga, boleh aku exercise.. Ekeke..


10) What one thing completely turns you on?

Dia..


11) Who was the guy on your mind when you were doing this survey?

Pemilik ringtone Yang Terindah dalam handphoneku.. =)



P/S: Tiba-tiba aku rasakan perasaan seperti dalam lagu ini untuk DIA.. All the best in life.. Saya sentiasa doakan awak berjaya dalam hidup.. =)




Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang


Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu


Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


15 Comments Here

jiwang nak mampus!! gagagagag best lah ko hana! semoga bahagia..

BTS

REPLY

suke lagu nieyh!
hehehe!

REPLY

Wah... lagu ini...
Mantap seyh

REPLY

ni cerita bunga ngan kumbang ke apa nih. aiyaaaaa.

REPLY

sape pulak la yang ko describe nie~

REPLY

Ye ke sanggup masak sedangkan dia rehat saja. Lain la kalau dia tolong kemas umah atau cuci2 ke..

REPLY

syg!!!kamu curang ama aku..sedeyh bangat deh gni..ngak sangka loh sepemergian aku yg bentar bangat gtu, loh sudah punya laen..waduhhh..eh..tercakap indon pula..well im happy 4 u..smoge bahgie sllau..:)

REPLY

wah3... terjiwang pulak.. ahaks..

eh aku suka lagu nie.. walaupon jiwang.. tapi mcm ada maksud sendiri la lagu nie.. perasan x? hoho~

REPLY

cewah.
mood chenta sedang menerawang.
haha.
eh eh lagu baik baik sayang sedap tu.
;)

REPLY

hehe. thanks beb.. aku ingatkan adiah yg ku da pos da smpi..

REPLY

jiwangnya...hehe..dr cinta..haha..

REPLY

hehe,,, sdp lgu ni
:)

REPLY

waaa....sgt menyentap la..farhana...all the best!!!:)

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes