Menyemakkan Blog Dengan Jayanya

Salam tengahari Rabu.. Ekeke.. Hai untuk semua.. Disebabkan 3 minggu aku bercuti dari menjejakkan kaki ke hospital dan hanya sibuk dengan projek-projek di kolej, maka aku memang banyak masa untuk online dan goyang kaki.. Sambil taip report, on laptop, sambil online.. Sambil menyelam, we drink water orang kata bah.. Bila online, jauhlah berjalan dalam dunia maya, mata pun buka makin luas, input lagilah banyak tak terkata.. Tempat paling jauh aku singgah pagi tadi dan aku duduk kejap lepak-lepak minum kopi adalah New Zealand.. *New Zealand kan? kan? kan?*


Dan akhirnya, hasil dari lepakan tersebut aku telah berjaya menyemakkan blog aku dengan KOTAK KOMEN FACEBOOK.. Kredit kepada tuan empunya blog !ARC13! atas tutorial beliau.. Ngehehe.. Dah ada kotak komen blogspot tak cukup ke derr.. Aku jawab, tak cukup.. Sekian.. Wakaka.. Kata Papanda Arc, keburukan meletakkan kotak komen ini adalah kita akan kehilangan PRIVASI.. Hoho.. Saat aku jadi blogger, hidup aku dah memang bukan satu privasi.. Ekeke.. Statement apakah.. Dan juga tiada notification untuk sebarang komen yang dipost ya kawan-kawan.. Cuma ianya akan dilinkkan ke page anda.. Itu saja.. And I LIKE.. Berminat bolehlah ke blog Arc13.. Assalamualaikum semua.. =)



FOOT NOTE: Rakan-rakan Facebook anda bolehlah rajin-rajin menempek di sini nanti.. Heehee..





CAK!! HAI SEMUA!! =p

Ulasan

rhapsody LiN berkata…
haha,, x kire! nk gak komen cara lama :pp
Boneka Tak Sakit berkata…
begong xyah lah bubuh komen facebook de!!!!!! *tertarik aku!! bangkai tol hohohoho!!
Hizami Li berkata…
nak komen sini jugak haha.
zami pun macam nak letak kotak komen FB tu.
tapi rasa banyak sgt pulak kotak.
hahaha~
Suraya I. berkata…
nk komen care lme gkkkkk~~~~ =p
Tanpa Nama berkata…
tak naklah post kat FB..
komen kat blogspot lagi best..
heheheh..
MyaFiza berkata…
maksudnyer? tetibe blurr..
jap nak baca sampai faham..
MyaFiza berkata…
ooo...nampak dah...tadi..x keluar gmbr komen facebook tu... so kirenye..kalau nk komen guna id facebook pun boleh la kan..
El-Zaffril berkata…
Hidup saya masih banyak ruang privasi lagi... hahahaha
Adziim berkata…
komen kat blogspot lgi best kot..sbb nk tngok jgk number kt comment tu.
Komen facebook rasa tak in ngan blogspot.
Rara berkata…
wahh,boleh ajar plak cane nak buat kan?

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?