Soalan Cepumas.. Tak Pakai Atau Pakai Lebih Cute?

Salam Jumaat untuk semua.. Aku baru saja selesai memeningkan diri menyettlekan masalah musang aku.. Untuk mengembalikan semangat blog yang dah luntur-luntur ayam, aku tergerak hati tergatal tangan nak tukar template.. Aku guna sajalah yang simple dimple yang blogspot sediakan.. Tak adalah pening-pening fikir.. Rupanya masalah besar menimpa bila layout yang aku guna, gambar-gambar dalam entry aku tak dipaparkan..


Not only that.. Bila aku nak arrange page element dan add beberapa page element, tiada langsung kotak ADD PAGE ELEMENT.. Haru betul.. Aku ingat masalah layout, 3,4 kali aku tukar.. Resultnya sama saja.. Then aku berfikir kemungkinan mata aku bermasalah.. Power dah naik ke? Aku tak pakai cermin mata sebab mata aku bermasalah satu belah saja dan memang agak teruk, satu belah lagi normal atau mungkin terlebih normal.. Eh.. Cerita pasal mata pula..


Tiba-tiba tergerak hati tergatal tangan sekali lagi nak cuba browser lain.. Aku bukalah Chrome dan Opera.. Gambar di entry semuanya ADA.. Add page element pun ADA.. Oh musang.. Dah tuakah kau.. Atau sakitkah kau.. Selamat jalanlah kalau begini.. Hoho.. Kurang aktif mengupdate sebab sibuk dengan kerja lapangan di Daerah Kinta.. Hari ini hari Majlis Penutup program.. Aku diminta menjadi Master of Ceremony a.k.a MC.. Tapi.. Tapi.. Suara aku dah hilang, jadi macam Ella sebab malam semalam aku gelak banyak sangat dengan housemate aku sampai putus urat kentutlah.. Adehhhh.. Okeylah.. Dah rasa macam tulis diari pula.. Hoho.. Take care semua.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: Soalan entry nak tanya, mana lagi cute.. Pakai atau tak pakai cermin mata.. Yang penting Detective Conan TAK CUTE.. Wakaka..

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
kalau pakai mcm nmpk matured..

tapi kalau x pakai, bole nmpak ke mate tu??

ape kata pakai contact lense jer..
rhapsody LiN berkata…
ku pakai spek!! haha.. tp malu pkai kt luar. pernah haritu sje try pakai spek kt skolah. pastu my student kata " ticer x cantik kalau pakai spek. kalau tak pakai spek mesti lagi cantk" budak2 sangat jujur. hehe..

since that time dh xmo pakai spek dh. pkai contect lens je. agagaga~

miss u sis! bz2 jg kesihatan :)
akira sendoh berkata…
eee..conan cumel la...akira suker..kalo shinichi lagik emsem...haha..antara cartoon kegemaran tuh..smpi ati tau...
Boneka Tak Sakit berkata…
sebelom baca
aku sokong xpakai!

perempuan soalan pakai atau xpakai chantek

mesti 70% chantek xpakai gagagaga~
Boneka Tak Sakit berkata…
owh cermin mata .. cuba post kan!
biasa cute lagi kalau pakai! tapi kdng2 ada nampak tua bila pakai!

tu la... mcm aku nampak tua la kalau pakai cermin mata!
fndrocka berkata…
pakai yng barulah cute
myQza berkata…
aku pakai spek.
Cik Lizi berkata…
pakai ke,xpakai ke.
cute je...ahahaha

tp kan,detective conan cute lah...;p
nasuha ahmad helmi berkata…
pakai la cute,sbb saye pun pakai spek dan perasan cute..hahahaha ;p
azuan berkata…
haha semua orang kata det.conan cute wakaka~
ISZA berkata…
masalah tu wujud masa tukar ke template blogspot ke?.. tak berapa faham ni..

ada org sesuai pakai spek.. yang penting sesuai dengan bentuk muka.. conan tu tak cute sebab spek dia besar sangat.. ni conan kartun ke atau ada conan lain?
Tanpa Nama berkata…
taknak try contact lens ke? hehe
Taufik Jusoh berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Taufik Jusoh berkata…
lens dah ada macam2 style skrg. try la. hoho

JOM KERJA WATER & LEKAR...
Jard The Great berkata…
ku teringin nk lazer kan mata neh.. ehehe

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?