Lelaki Bermotor Dikehendaki Untuk Masa Depan



Malam Jumaat.. Erk.. Teringat pula iklan TV yang giat pancit-pancit dalam mulut tu.. Motif iklan? Sorry.. Me underage lagi.. Ngee.. Entry malam ini aku cilok dari kotak email.. Tajuk sangat serius maka aku tergerak mahu kongsikan dengan kalian.. Awal-awal aku mengaku.. Aku hampeh dalam bab permotoran.. Aku ada zero knowledge tentang motor.. Aku reti naik, bonceng, turun.. Haha.. Ianya tentang motor yang diharamkan di Malaysia.. Kepada yang sudah baca, baca lagilah.. Kepada yang belum, sila teruskan pembacaan dengan hati yang tenang.. Hoho.. Tajuk entry, seperti biasa, tak boleh belah..



Tahukah anda model Yamaha RXZ yang terbaru? Ramai antara kita terutama golongan yang berusia 40an ke atas menyangka bahawa model ini sudah terkubur tetapi jangkaan mereka silap sama sekali..


Kerajaan Malaysia sengaja tidak membenarkan kemasukan model ini dari Jepun kerana kegiatan Mat Rempit yang berleluasa terutama golongan-golongan remaja.. Model ini boleh memecut selaju 193km/j hanya memakan masa 5.7 saat iaitu bersamaan dengan kenderaan berkuasa tinggi seperti Porsche 911, Targa Twin Turbo..


Oh ya.. Sebelum terlupa.. Gambar kena disertakan sekali (klik pada gambar untuk kesan Zoom In).. Takut-takut nanti ada yang terbeli.. Haha.. Okey semua.. Daaaa.. Assalamualaikum..



v



v



v



v



v



v



v



v







IMPIAN MASA DEPAN: Mahu naik motor dengan Encik Suami dan jalan-jalan satu Malaysia.. Naik motor lebih sweet dan lebih romantik.. Betul tak? Heehee..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.